Draagbare desktop kast geschikt voor 3070 + Ryzen CPU

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSwitcher
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-05 15:03
Hoi!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een kast die draagbaar is en dus makkelijk op te zetten en weg te halen.
Eigenlijk is het dus een LAN-party vriendelijke kast, die ik graag thus makkelijk op de eettafel kan zetten en dan een monitor met keyboard en muis eraan hang.

De kleur case maakt mij niet zoveel uit en RGB is ook geen vereiste.

Mini ATX of ATX, maakt niet uit, zolang de case maar verplaatsbaar is en het liefst met handvat(en)

Er moet dan een 3070 inpassen, vertical of horizontal, maakt niet uit.

De airflow moet wel goed zijn, sinds er redelijk wat hitte wordt geproduceerd door de 3070. de 3070 zit nu in een eGPU aan een laptop, maar daar wil ik vanaf.

Qua SSD ruimte is er niet zoveel nodig, ik ben eigenlijk van plan alleen M.2 schijven te gebruiken.

Het zou wel fijn zijn als de case USB-C aansluitingen heeft, maar het is niet een vereiste.

Als laatste de kosten voor een case, dit wil ik tot max 150,= houden

Ik ben benieuwd wat voor suggesties jullie hebben!

I don't mind that you tried to kill me, but protecting myeself against your kind gets expensive....and I'm on a budget

Beste antwoord (via NLSwitcher op 14-02-2022 17:57)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Woezik
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 00:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:14
Dit is de aller draagbaarste: Jonsbo T8 Zilver, maar die is wel erg beperkt qua ruimte - er past net een ASUS Dual GeForce RTX 3060 Ti V2 Mini in, die zich overigens heel aardig tot de 3070 verhouden, zie bv RTX 3060 Ti & RTX 3070 Round-up/Negen middenklassers op de testbank Slecht gelezen, je hebt al een 3070 :o

[ Voor 3% gewijzigd door martyw op 13-02-2022 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSande
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 27-11-2023

JSande

My nam jef

Een mooi “neem-maar-mee” kastje is de Elite 110 van CoolerMaster. Is zelfs klein genoeg om een bietje mee over te gooien met ‘n ander. Een full fledged 3070 zal wss niet passen, en daarom ben je afhankelijk van het feit of er ITX-formaat 3070’s beschikbaar zijn. Een andere is de masterbox q300p, ook van CoolerMaster. Heeft twee hendels, maar die zijn meer voor het tillen van je bureau naar de auto, en niet om lopend naar de LAN party te gaan.

Auw! Kennis naar m'n hoofd gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:10
NR200P, heb je die al eens gezien? Geen handvat maar wel handzaam.

Ryzen 5600X | RX 6700 XT | 2x16GB Gskill | Cooler Master NR200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLSwitcher
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-05 15:03
Bedankt allemaal!

I don't mind that you tried to kill me, but protecting myeself against your kind gets expensive....and I'm on a budget

Pagina: 1