Toon posts:

Kan niet inloggen in macbook 2017

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• lammert65
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:28
Mijn vraag
Ik kan door een domme fout van mij niet meer inloggen op mijn oude MacBook 2017, ik heb het als verloren in zoek mijn ingedrukt
Ik had een pincode aangemaakt en deze werkt niet meer
Heeft iemand een oplossing hiervoor

Alle reacties

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 00:34
Aangezien "wij" hier niet je verhaal op waarheid kunnen peilen. En eigenlijk niet weten of je de rechtmatige eigenaar bent.

Lijkt het me handig dat je even contact zoekt met apple/Apple winkel

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:35

nelizmastr

Goed wies kapot

Met je Mac naar een Apple store met aankoopbon inderdaad, anders mag-ie de kliko in, want er is geen legale weg om hier omheen te komen zonder aan te tonen dat je de rechtmatige eigenaar bent.

I reject your reality and substitute my own

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:10
Je kan hem toch via zoek mijn ook weer ontgrendelen?
Als u uw Mac niet kunt ontgrendelen
Zodra u de Mac hebt teruggevonden, kunt u deze ontgrendelen met de toegangscode die u hebt aangemaakt toen u uw Mac vergrendelde met Zoek mijn.

Als u die toegangscode niet meer weet, hebt u drie opties:

- Log in bij iCloud.com/find en selecteer uw Mac in het menu 'Apparaten'. Selecteer 'Ontgrendel' en volg de stappen om uw identiteit te verifiëren.
- Ontgrendel uw Mac vanaf uw iPhone, iPad, iPod touch of Apple Watch met de toegangscode van uw apparaat.
- Neem uw Mac en uw aankoopbewijs mee naar een erkende Apple serviceprovider.
Volgens Apple zelf: https://support.apple.com/nl-nl/HT204756

• tweazer
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-01 20:20
0000
0001
0002
0003
etc ..

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:16
Gezien de post historie is het enigszins aannemelijk dat hij het niet weet.
Maar als de macbook gekoppeld was/is aan een icloud account kan je hem van daaruit ontgrendelen zoals BlackMonkey aangeeft

• lammert65
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:28
Volgens Apple support zit er een firmware vode op
Moet morgen weer contact opnemen met hun om dit op te lossen
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee