Ik heb ook een vergelijkbare vraag.
Ik heb een zeer nette negatieve review geschreven over de aannemer die bij ons in huis veel fout heeft gedaan. Ik heb in mijn persoonlijke account een review na de verbouwing geschreven. Die is op google verschenen. Na circa 9 maanden kwam ik erachter dat de elektriciteit door hem niet goed was gedaan en heb ik op onze gezamenlijke (nieuwe) google account een kleine review geschreven. Na 8 dagen kreeg ik een bericht van google met "bedankt voor uw bijdrage..." met een link naar de bijdrage. In het account is de review zichtbaar, maar in het openbaar niet. Weet iemand waarom de review niet geplaatst wordt?
Dit was de review:
Wout Bos doet maar wat, zelfs met de elektriciteit. We zijn er later achter gekomen dat Wout een elektriciteitsaansluiting (ook) niet goed had gedaan. De elektriciteitsdraad was niet geschikt, hierdoor kon kortsluiting ontstaan en is er dus risico op brand. Ook bleek hij een ongeschikte contactdoos te hebben gebruikt. We hebben er een elektricien naar laten kijken en die heeft het in orde gemaakt.
Dat er fouten worden gemaakt is niet erg, dat gebeurd overal, maar hier is duidelijk veel verkeerd gegaan doordat Wout maar wat doet. Ons inziens heeft hij een gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel. Het is dat Wout ons vertrouwen ernstig heeft geschaad, waardoor we die elektriciteitsaansluiting hadden gecontroleerd, anders had er dus zelfs brand kunnen ontstaan.
Alvast bedankt, Theo