Toon posts:

Google reviews verschijnen niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Carracio88
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-01 09:18
Voor mijn bedrijfje in vintage meubelen geef ik altijd een link naar mijn Google pagina zodat klanten een review kunnen plaatsen.

Nu weet ik van een aantal klanten dat zij een review hebben geplaatst. Toch verschijnt deze niet als review. Ik blijf op drie reviews staat.

Hoe kan dit?

Alle reacties

• Slayertheo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-12-2022
Ik heb ook een vergelijkbare vraag.
Ik heb een zeer nette negatieve review geschreven over de aannemer die bij ons in huis veel fout heeft gedaan. Ik heb in mijn persoonlijke account een review na de verbouwing geschreven. Die is op google verschenen. Na circa 9 maanden kwam ik erachter dat de elektriciteit door hem niet goed was gedaan en heb ik op onze gezamenlijke (nieuwe) google account een kleine review geschreven. Na 8 dagen kreeg ik een bericht van google met "bedankt voor uw bijdrage..." met een link naar de bijdrage. In het account is de review zichtbaar, maar in het openbaar niet. Weet iemand waarom de review niet geplaatst wordt?
Dit was de review:

Wout Bos doet maar wat, zelfs met de elektriciteit. We zijn er later achter gekomen dat Wout een elektriciteitsaansluiting (ook) niet goed had gedaan. De elektriciteitsdraad was niet geschikt, hierdoor kon kortsluiting ontstaan en is er dus risico op brand. Ook bleek hij een ongeschikte contactdoos te hebben gebruikt. We hebben er een elektricien naar laten kijken en die heeft het in orde gemaakt.

Dat er fouten worden gemaakt is niet erg, dat gebeurd overal, maar hier is duidelijk veel verkeerd gegaan doordat Wout maar wat doet. Ons inziens heeft hij een gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel. Het is dat Wout ons vertrouwen ernstig heeft geschaad, waardoor we die elektriciteitsaansluiting hadden gecontroleerd, anders had er dus zelfs brand kunnen ontstaan.

Alvast bedankt, Theo

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee