Kan screenshot is niet te doen, dan maar knip en plak werk.....
Ik snap het probleem niet want had duidelijk in de advertentie staat dat er een extern beheer op stond.
Bedrijf weet ook dat ik hem zo heb gekocht…
15:07
dit toestel had nooit verkocht mogen volgens de stichting, is volgens hen een toestel uit diefstal, zij geven het advies om aangifte te doen, maar wil eerst jou reactie hierover en of ik mijn geld terug krijg en jiij het toestel, interesseert mij niet of het toestel gestolen is zijn niet mijn zaken, gaat mij om mijn geld, dit kunnen we buiten MP regelen
15:11
Precies het zelfde zij de stichting tegen mij. Ik heb zelf meer betaald voor het toestel en dacht iemand anders kan hem goed gebruiken voor onderdelen of als je handig ben kan het verwijderd worden heb ik mij laten vertellen.
Daarom had ik hem op marktplaats gezet met duidelijk bij de specificaties dat er extern beheer op zit.
15:16
En dat het toestel niet verkocht mocht worden klopt niets van want heb zelf aangeboden om het toestel terug te brengen naar het bedrijf. Hun gaven aan dat het toestel nu mijn eigendom was en dat hun het verder intern zouden onderzoeken.
15:18
Klopt zij nemen het toestel niet terug omdat het als gestolen geregistreerd staat, en daardor is hun beleid dat alleen de politie dit kan afhandelen, maar ik heb geen zin om de politie in te schakelen, daarom mijn aanbod, ik krijg mijn geld terug en jij het toestel, wil je zelf een aanbieding doen om ipv €250 mij €200 te geven, en stuur ik het toestel vandaag nog
15:21
kan niet verwijderd worden omdat het bij het bedrijf in de portal staat, alleen zij kunnen het toestel unlocken maar doen dit niet ivm de diefstal is hun redenatie
15:23
Ik heb zelf gecontroleerd of het toestel als gestolen geregistreerd staat en dat was niet zo. Zoals ik zij heb ik het duidelijk vermeld.
15:25
dus je gaat niet in op mjn aanbod ?
15:26
heb nu contact met omring, en zij zegt dat er nooit contact is geweest met jouw en omdat het om een intern toestel gaat dit voor de "buitenwereld
15:30
niet zichtbaar is, maar ze hebben wel aangifte gedaan
15:30
Ik zal ze ff bellen
15:31
Want klopt niets van
ik heb een 06 voor je
Heb ik ook
Ik ken het bedrijf zit namelijk hier in mijn woonplaats
15:33
klopt zitten in Hoorn
15:33
dat zei die mevrouw ook
15:34
Ik heb ze zelf ook gesproken
15:35
Ook hun ict afdeling
15:35
ik ook, ze wist precies om welk toestel het ging na opgave van serie nummer en was verbaasd dat ik het toestel had
15:37
Ja heb hun namelijk 10x gebeld 🤣
15:38
ik heb een 06 nummer van xxxxxx, al jij haar kunt bellen en het klopt wat jiij zegt dan haalt zij het toestel uit de cloud voor mij
15:41
06-xxxxx ze heet xxxxxx en is leidinggevende ICT
15:42
Ik vind dat wel heel bijzonder want ik heb €450 betaald voor dit toestel en voor mij kon zij niets betekenen.
15:43
Dan ben ik eerder genaaid🤣
15:43
dit is wat zij zojuist zei, heb haar net gebeld
15:44
ze wacht op het gesprek met jou voordat ze verder actie onderneemt
15:44
Bij mij zij ze jij heb het gekocht in goede trouw dus het is jou eigendom. Zij hadden het vermoeden dat iemand van binnenuit het toestel had gekregen als werk toestel en hem had verkocht.
15:45
en tegen mij zei ze dat het toestel bij hun gestolen is, en nadat ik zojuist met haar heb gesproken vond ze het een vreemd verhaal en vroeg mij om haar nummer aan jou te geven zodat je met haar contact kunt opnemen want ze wil eerst met jou praten voordat ze het toestel vrij gaat geven
15:47
Eerder vreemd dat ze het nu we zou willen oplossen
15:48
tja dat zei ze, als jouw verhaal klopt,
15:48
Ik zal contact met hun opnemen voor u
15:49
heel graag, op het nummer dat ik je zojuist gaf, ze wacht op je gesprek
15:50
Ik heb nu helaas geen tijd om te bellen
15:51
Maar ik ga ze zeker opbellen.