Toon posts:

Revoy 2200 Zilver , MP3, DVD, Regiovrij, fl.799.00

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik Wil a.s zaterdag een dvd speler kopen en na veel lezen hier ne op dvd.nl ben ik hier op uitgekomen..
de prijs van 799 is niet zo heel erg hoog opzich en het zal me 1e dvd speler worden..

mijn vragen zijn aan jullie:
-is dit een goede prijs ?
-is hij echt zo slecht met mp3 ?
-verdere info wat je moet weten ?

e.v.t voor die prijs een betere + mp3.. ?

Adviesprijs: fl.999.00

Aanbieding: fl.799.00

Nu alle Revoys in prijs verlaagd met nog steeds onze 1 jaar omruil garantie ! (Voor overige kleuren kijk bij producten / cd-roms)

http://www.aci-computers.nl/

Verwijderd

Topicstarter
cyberhome is dat trouwens betrouwbaar of niet ?
ze komen volgende maand wel met nieuwe modellen las ik op hun site ( en die zien er ook nog eens mega geil uit.. met die blauwe letjes )

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Hmmm ik weet niet hoe die revoy dingen nu zijn maar ik heb anderhalf jaar geleden al zo'n apparaat van revoy gehad.
't ding beviel heel slecht omdat 1 op de 2 dvd's niet door het apparaat gelezen kon worden - Repareren kon niet - dus het ding maar terug gedaan

I'm partial to your abracadabra

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

Ik heb zelf een Revoy hier in huis staan. Weet niet of ze het allemaal doen maar hier hebben we altijd heel licht schokkerig beeld. Dus als een auto voorbij rijd springt ie om de 2 seconden ineens een halve cm naar voren. Op mijn slaapkamer heb ik een Thomson 28wt25es staan, breedbeeld met ingebouwde DVD, en die verloopt stukken soepeler. Vriend van me heeft ook een Revoy maar die was het nooit opgevallen.

Regiovrij is echt super. Buitenlandse DVD's zijn veel uitgebreider dan de Nederlandse\Europese. Mijn Thomson kan echter niet de Regio1 aan met de extrabeveiliging. Die kijkt of de originele regio wel de juiste is. De Revoy heeft daar echter geen last van. Die heeft geen standaard regio.

De afstandsbediening van Revoy sucks by the way,je moet er nagenoeg recht voor zitten en op dezelfde hoogte als de speler. Persoonlijk vind ik het geen aanrader, maar ik zeg het zelf al dat is persoonlijk. ;)

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Topicstarter
Maar afgezien van dat staat hij in de testen redelijk goed..
en als je hem naast de CYBERHOME zou zetten ? zou deze dan beter zijn?

p.s hoe zijn de mp3's ?

• ederooij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-01 21:36

ederooij

MOOOOOOOOOOOH

CYberhome ken ik niet qua kwaliteit.

MP3's zou ik niet weten, ik heb alleen maar backup cd's gemaakt met mappen met mp3's en dat kan hij niet aan. Ze moeten allemaal los op cd staan.

Bennie gek, ben een koe!

Verwijderd

Als je perse MP3z wilt kunnen afspelen kan je denk ik beter eens naar de Toshiba SD-210E en de Aiwa XD-DV370 kijken. Dit zijn tenminste echte merken tegen een vergelijkbare prijs.
Vooral de Tosh is erg goed.

De Aiwa is ook nog eens makkelijk regiovrij te maken.

Een paar reviews:

http://www.ecoustics.com/Home/Home_Video/DVD/DVD_Reviews/alpha.html

http://www.areadvd.de/hardware/toshibasd210e-1.shtml
Pagina: 1