Wireless Optical Mouse

Pagina: 1
Acties:

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=12630&show=1

Wat denken jullie hiervan ( ff niet op het merk letten :) )
Is wel een practische oplossing voor het batterij gebruik toch ? ennuh is er ook zoiets voor keyboards dat iemand weet ?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Draadloze keyboard waren er natuurlijkj al veel eerder, maar daar gaan de batterijen wel aanzienlijk langer van mee.
Natuurlijk kun je daar gewoon losse oplaadbare penlites voor gebruiken om kosten te besparen, maar aan de andere kant kan dat dus ook bij de muizen... Volgens mij wilde je dit ook helemaal niet horen, want dit wist je zelf ook al.

Toch blijf ik bij Logitech zweren, ondanks het feit, dat zij deze oplaadbare oplossing (nog) niet aanbieden.

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

A. Koop nooit maar dan ook NOOIT geen Trust.
B. Ik heb zoiets laatst al een keer gezien.

Wil je een optische draadloze muis kopen, koop dan een van Logitech. Kost je ongeveer 150 piek maar dan hoef je niet na 1 maand terug naar de winkel omdat ie het niet doet.

Verwijderd

Dat is die muis in zo'n houder met lader?

An sich is het een bekend idee, maar heeft wel een enkel nadeel. De constum-made batterijen blijken dan echt lage kwaliteit te hebben en zijn binnen 24 h leeg. Vervangen is dan ook niet leuk.

Indien standaar opgelade penlites erin gaan, dan blijft de vraag of de lader voldoende vermogen heeft om ze goed te laden en of de batterijen geen geheugeneffecten hebben.

Genius had zoiets ook 10 jaar terug, een muis die constant NET niet genoeg stroom had en de batterij ipv 3 maanden 3 uur later leeg was. Die cordless (IR) muis heb ik na 3 maanden proberen weggeflikkerd.

Conclusie: koop kwaliteit. Goedkoop == duurkoop.

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Maar die logitech dingen vreten batterijen, en deze bevat oplaadbare die hij zelfs tijdens gebruik kan opladen, dus als ze op zijn klik je er een snoetje in en dan laadt ie ze op.
Tuurlijk is logitech beter, maar dit ding scheelt een enorme hoeveelheid batterijen en je kan hem continu gebruiken.

ennuh je kan wel steeds batterijen opladen via een normale oplader maar dan moet je dat ding weer ergens hebben staan en ik wil het hier wel een beetje netjes houden :)

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:06

Psychoot

1337n00b^

Ik ben zowieso van mening dat draadloze muizen zuigen, ben dan ook anti-draadloze muizen en toestenborden >:)
Maar goed, wel jammer dat ie bij niet zou werken.
Systeemeisen

Pentium CPU
Vrije USB-poort of PS/2-muispoort
16 MB intern geheugen
4 speed CD-ROM-drive
4 MB vrije HDD-ruimte
Windows 95
* Psychoot heeft AMD CPU, 512MB intern geheugen, 52x cd-rom, veel meer geheugen vrij en win2k.

Staat nl nergens bij "minimaal" of "meer"
Trust he |:(
Pagina: 1