Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik op 1440p kan gamen hoge setting. De games die ik speel zijn onder andere final fantasy 15, cyberpunk en lost ark. Videobewerken of streamen van games doe ik niet. Mogelijk wordt VR ook nog iets wat ik wil gaan doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de 2000€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 WD HDD van 2tb en mijn randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijst gemaakt gebaseerd op BBG januari en topics in dit forum.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een relatief stille pc zonder RGB.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies krijgen over onderstaande lijst. Of alles compatibel is en of er voor vergelijkbare of mindere prijs een betere component beschikbaar is. "be quiet! Dark Rock Pro 4" ik las dat er hiervoor een montage kit nodig was om hem comptabel te maken met een 1700 socket, weet iemand of dit inbegrepen is in het product en of dit makkelijk te monteren is. Anders of er mogelijk een vergelijkbaare koeler is waar deze montage niet nodig is.
Ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik op 1440p kan gamen hoge setting. De games die ik speel zijn onder andere final fantasy 15, cyberpunk en lost ark. Videobewerken of streamen van games doe ik niet. Mogelijk wordt VR ook nog iets wat ik wil gaan doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de 2000€.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2 WD HDD van 2tb en mijn randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een lijst gemaakt gebaseerd op BBG januari en topics in dit forum.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren. Ik sta dan ook open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een relatief stille pc zonder RGB.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies krijgen over onderstaande lijst. Of alles compatibel is en of er voor vergelijkbare of mindere prijs een betere component beschikbaar is. "be quiet! Dark Rock Pro 4" ik las dat er hiervoor een montage kit nodig was om hem comptabel te maken met een 1700 socket, weet iemand of dit inbegrepen is in het product en of dit makkelijk te monteren is. Anders of er mogelijk een vergelijkbaare koeler is waar deze montage niet nodig is.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-12700F Boxed | € 349,- | € 349,- |
1 | Moederborden | MSI PRO Z690-A DDR4 | € 207,12 | € 207,12 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Ti GAMING OC 8G | € 969,- | € 969,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 74,90 | € 74,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,22 | € 75,22 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 129,- | € 129,- |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) (EU-model) Zwart | € 129,- | € 129,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 105,90 | € 105,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.039,14 |