Streaming op mobiele apparaten stopt na enkele seconden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Hoop dat ik het hier in de juiste Topic plaats..

Omschrijving probleem:
Wanneer ik op IOS mobiele devices via instagram, facebook, youtube etc een filmpje tegenkom en wil afspelen dan stopt deze na ongeveer 2 a 3 seconden als ik verbonden ben met de WiFi. Als ik de WiFi uit zet dan speelt het filmpje wel normaal af. Is op alle apparaten en dus voor mij een teken dat dit ergens in mijn netwerk zit.
Al Accespoint vervangen, Router is al vervangen en ik heb mijn modem laten vervangen.

Gigabit modem Ziggo
Draytek Vigor 2952 Router ( No WiFi )
2 x Ruckus R310 Unleased
2 x 8 poort unmanaged switch

Snap er helemaal niets meer van. 8)7

Gadget Freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:36
Gebruik je via wifi een vpn of een andere dns dan van de provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dappzor
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-05 21:46
Ik had het zelfde probleem af en toe, echter bij mij kwam het omdat hij dan automatisch het geluid via mijn Sonos soundbar wilde afspelen. Daardoor ging het filmpje steeds op pauze. Wellicht heb jij in je netwerk een afspeel apparaat waar je telefoon naartoe wilt streamen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Week geleden: zelfde vraagstelling (copy/paste) en 0 troubleshooting sindsdien?

Vorig jaar had je al ruzie met je Draytek; toen al zoooo zwaar belast; nu dus nog steeds?

Je hebt NextDNS en DDNS genoemd enige tijd; heb je hier al naar gekeken?

Alle apparaten staat er in je startpost? Je hebt/had ook Windows dus niet alleen iOS?

Als alles al vervangen is en je snapt er niks van; wie heeft dan in hemelsnaam je netwerk ingesteld? Kan je die niet bellen?

Ik mis, helaas, ongeveer alle vorm van troubleshooting / info in je startpost?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magier76
canonball schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:09:
Gebruik je via wifi een vpn of een andere dns dan van de provider?
Geen VPN Wel DNS maar ook als ik die er volledig tussen uit haal blijft het probleem.

Gadget Freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magier76
Dappzor schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:13:
Ik had het zelfde probleem af en toe, echter bij mij kwam het omdat hij dan automatisch het geluid via mijn Sonos soundbar wilde afspelen. Daardoor ging het filmpje steeds op pauze. Wellicht heb jij in je netwerk een afspeel apparaat waar je telefoon naartoe wilt streamen?
Ik heb in het netwerk ook Google devices Chromecast en een paar audio’s, maar daar wordt niets vanuit de devices naartoe gestreamd.
Overigens op de chromecast speelt alles wel netjes af.

Gadget Freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magier76
MAX3400 schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 10:14:
Week geleden: zelfde vraagstelling (copy/paste) en 0 troubleshooting sindsdien?

Vorig jaar had je al ruzie met je Draytek; toen al zoooo zwaar belast; nu dus nog steeds?

Je hebt NextDNS en DDNS genoemd enige tijd; heb je hier al naar gekeken?

Alle apparaten staat er in je startpost? Je hebt/had ook Windows dus niet alleen iOS?

Als alles al vervangen is en je snapt er niks van; wie heeft dan in hemelsnaam je netwerk ingesteld? Kan je die niet bellen?

Ik mis, helaas, ongeveer alle vorm van troubleshooting / info in je startpost?
Als eerste wil ik zeggen dat ik in de IT gezeten heb, maar na noodlottig ongeval NAH Niet Aangeboren Hersenletsel heb. Dit bemoeilijk mijn zaak een beetje.. Dus de persoon die dit vroeger deed ( ikzelf ) heb door mijn hersenletsel hier wat meer moeite mee. Ik snap jou helemaal, maar ik hoop dat je mij ook begrijpt en hoop dat ook dit probleem in samenwerken met hier tot een oplossing zal komen.

Voor wat betreft NextDns die heb ik er momenteel tussenuit gehaald ivm bovenstaande problemen.
Windows computer heb ik nog steeds, maar hier geen problemen meer op.
De Draytek heb ik met behulp van de leverancier volledig opnieuw geconfigureerd. _/-\o_
In de Draytek zat een firmware fout en na update en reset en deze overload geheel verholpen.

Gadget Freak

Pagina: 1