Goedenavond,
Ik wil hier graag mijn ervaringen delen over de Sony XR55A90J OLED TV, die ik nu een paar maanden in mijn bezit heb.
Om te beginnen ben ik aan de 3e TV toe (via PlatteTV.nl), omdat de eerste 2 dode pixels hadden en meteen werden omgeruild, top service dus.
Er zijn nu een aantal dingen die mij opvallen en waar ik benieuwd naar ben of anderen dat ook hebben met deze TV:
Thanks!
Ik wil hier graag mijn ervaringen delen over de Sony XR55A90J OLED TV, die ik nu een paar maanden in mijn bezit heb.
Om te beginnen ben ik aan de 3e TV toe (via PlatteTV.nl), omdat de eerste 2 dode pixels hadden en meteen werden omgeruild, top service dus.
Er zijn nu een aantal dingen die mij opvallen en waar ik benieuwd naar ben of anderen dat ook hebben met deze TV:
- Als de TV op uit/standby staat en je luistert aan de achterkant van de TV, dan hoor je een heel licht sissend geluid. Kan dit met koeling te maken hebben (een fan bijvoorbeeld)
- Als de TV aanstaat dan hoor je het eerste uur bij het warm worden wel wat tikken ui de achterkant van de TV komen, met name aan de rechterkant. Ik vermoed dat de body aan de achterkant is. Ik vindt dat wel storend.
- Het paneel 'golft' op sommige punten. Je ziet dat als de TV uitstaat en je hebt een spiegeling van bijvoorbeeld een kast. De gespiegelde lijn in de TV golft dan op sommige punten. Overigens tijdens het kijken geen last van.
Thanks!