Probleem bij ICS-2000

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnahTweakers
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-04-2022
Al langer ben ik een tevreden gebruiker van diverse van kaku producten. Ik heb nu zo'n negen APA3-1500R schakelaars gekoppeld aan mijn ICS-2000. Tot voor kort werkte dat allemaal prima. Ik ben nu mijn huis opnieuw aan het inrichten en daarom wil ik diverse APA3's verplaatsen en herbenoemen. Daarbij ondervind ik twee verschillende problemen:

1) Een van de APA3's laat zich met geen mogelijkheid meer opnieuw programmeren. Als ik hem in het stopcontact steek geen er GEEN rood lampje meer knipperen??? Hoe kan dit?? En wat moet ik doen om dit op te lossen??

2) Als ik een andere APA3 verplaats en herbenoem in de App gaat dat prima. Alle lijkt in orde en de APA3 doet het ook gewoon. Als ik echter de App sluit blijkt dat de gegevens NIET opgeslagen zijn en de APA3 werkt niet meer, niet met de nieuwe naam (die er dus niet meer is), maar ook niet meer met de oude naam.

Ik kan trouwen geen reset doen van de APA3's want de afstandsbedieningen heb ik al een tijdje geleden weggegooid omdat ik alles via de ICS-2000 doe. Ik ben nu al dagen aan het puzzelen maar kom er niet uit.

Ik heb steeds alle updates uitgevoerd en de ICS-2000 al diverse malen opnieuw opgestart.
.
Hoor graag of iemand een idee heeft.