Mijn vraag
Heb Google nest aangeschaft ,via diverse google sites en ook via deze site begrepen hoe ik mijn Logitech harmony Elite hier kan aansluiten, perfect gelukt
Sindsdien geeft de afstandsbediening veel problemen: loopt vast ,activiteiten gaan pas na enkele minuten hun werk doen wat normaal secondewerk is.
Nu heb ik bij Google naar dit probleem gezocht maar iedereen is enthousiast(wat ik ook was).
Dus vraag me af wat er verkeerd kan zijn ??
ik vind dus nergens hier iets over terug.
Hopelijk iemand met een tip?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Logitech App op Windows 11
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Contact gehad met Logitech acties moeten ondernemen zoals resetten ,nieuw account maken,veel op Google gezocht waar iedereen tevreden is.
Alles geïnstalleerd zoals ik overal ,ook op dit forum lees
...
Heb Google nest aangeschaft ,via diverse google sites en ook via deze site begrepen hoe ik mijn Logitech harmony Elite hier kan aansluiten, perfect gelukt
Sindsdien geeft de afstandsbediening veel problemen: loopt vast ,activiteiten gaan pas na enkele minuten hun werk doen wat normaal secondewerk is.
Nu heb ik bij Google naar dit probleem gezocht maar iedereen is enthousiast(wat ik ook was).
Dus vraag me af wat er verkeerd kan zijn ??
ik vind dus nergens hier iets over terug.
Hopelijk iemand met een tip?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Logitech App op Windows 11
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Contact gehad met Logitech acties moeten ondernemen zoals resetten ,nieuw account maken,veel op Google gezocht waar iedereen tevreden is.
Alles geïnstalleerd zoals ik overal ,ook op dit forum lees
...