Verf vlek op gespoten plafond

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19-05 16:11
Goedemiddag,

Ik had schade aan mijn net gespoten plafond. Dat heb ik toen door de schilder op laten vullen en hij heeft het dus net overgeschilderd.

Helaas heeft hij het met een roller gedaan en zie je nu duidelijk kleurverschil.

Hoe kan ik dit het beste oplossen? Kan ik nog de verf weghalen die hij vandaag heeft aangebracht? (Zelfs toen was ik beter af) :F

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FRGyJX-ZkujFBEudBtpEu6pbslo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tQMWUZRonjCD3f7aPkI3qW8d.jpg?f=fotoalbum_large

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:05
Is het verf nog niet gewoon nat? Wellicht als het helemaal opdroogt dat het er dan een stuk matter uit ziet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Als het niet klopt na de officiële droogtijd laten oplossen door de schilder? Die heb je betaald, niet ons.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GOskMet
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16:16
Het is niet droog dus zal ongetwijfeld beter worden, maar ik garandeer je dit blijf je altijd zien, oplossing hele plafond opnieuw spuiten/sauzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik lees vandaag aangebracht. Dan is de verf dus nog niet goed droog en kun je het niet beoordelen. Natt verf weghalen is net zo effectief als niet weghalen, dus gewoon even een tijdje laten zitten en eind van het weekend nog eens kijken.

Dan de schilder inlichten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rofdof
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 29-08-2023
Hann1BaL schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:58:
Ik lees vandaag aangebracht. Dan is de verf dus nog niet goed droog en kun je het niet beoordelen. Natt verf weghalen is net zo effectief als niet weghalen, dus gewoon even een tijdje laten zitten en eind van het weekend nog eens kijken.

Dan de schilder inlichten
Muurverf droogt vrij snel. Na een dag zou je idd weer eens moeten kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-05 12:30

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Schilder laten fixen. En bij niet tevreden. Zelf even aan de slag met een simpel sponsje en verf er op deppen/stempelen ipv. rollen. Een geblazen structuur is anders dan gerold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
Verf is al droog op het plafond.

Schilder zegt dat dit het enige is wat hij kan doen aan de reparatie.. Hij deed dit ook als 'extratje' omdat ik zelf plafond had beschadigd, alleen had hij niet zo'n groot stuk moeten rollen maar gewoon met een klein kwastje het aan moeten stippen lijkt mij..

Zeker geen mogelijkheid om de verf die hij vandaag heeft aangebracht eraf te halen? :?

[ Voor 13% gewijzigd door lexxus93 op 11-02-2022 17:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35
lexxus93 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 16:52:
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
Hele plafond oververven.

Of als de locatie ongeveer klopt: blindplaat op plafond plakken net alsof het een centraaldoos afdekt. Dit in het kader van dat een groot contrast beter is dan een klein contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
Rukapul schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 17:21:
[...]

Hele plafond oververven.

Of als de locatie ongeveer klopt: blindplaat op plafond plakken net alsof het een centraaldoos afdekt. Dit in het kader van dat een groot contrast beter is dan een klein contrast.
Ik denk een blindplaatje idd geen gek idee is!! Bedankt voor de tip!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:54

E-Rick

I love it :7

Of een rookmelder, als je die nog niet hebt.

Choose life - Shapeways shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:06

dragonhaertt

@_'.'

Als het een kleine beschadiging is die je makkelijk met een kwastje had kunnen verven dan is dit wel heel lomp.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:27
Hoe ziet het er uit als je er recht opkijkt zonder strijklicht?

Het verschil lijkt op de foto zo groot, dat ik me afvraag of er wel de juiste kleur verf is gebruikt. De plek nog eens overschilderen met de goede verf zou het dan wel eens minder opvallend kunnen maken.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexxus93
Xander schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 17:52:
Hoe ziet het er uit als je er recht opkijkt zonder strijklicht?

Het verschil lijkt op de foto zo groot, dat ik me afvraag of er wel de juiste kleur verf is gebruikt. De plek nog eens overschilderen met de goede verf zou het dan wel eens minder opvallend kunnen maken.
Dan zie je bijna niks. Je ziet het vooral als je tegen het licht inkijkt. Ik denk dat blindplaatje beste idee is tot nu toe. Vlek is precies boven de salontafel dus op zich logische plek voor zo'n plaatje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:21
Dat is het grote nadeel van spuitwerk wat ze er vaak niet bij vertellen. Bijwerken is nagenoeg onmogelijk.
Pagina: 1