heugelijke dag: apache op RaQ upgrade

Pagina: 1
Acties:

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Eindelijk mag het dan zover zijn? >:) Sun brengt een update uit van de Apache webserver 1.3.12 naar 1.3.20. Buiten het feit dat dat natuurlijk al veel eerder gebeurt had moeten zijn quote ik je een stukje van paul van vanochtend:
RaQ4-All-Security-1.0.1-10602 (all): Apache 1.3.20 Update Reboot Required: Yes

This patch upgrades the version of Apache to 1.3.20. This version of Apache contains various security fixes for issues that were found in prior releases of Apache for the Sun Cobalt Server Appliance.
Security fixes? En dan kom je er nu mee?! Met mod_php is het ook huilen met de pet op. Ik adviseer dan ook zeer weinig mensen een Cobalt RaQ aan te schaffen gezien de software support en het feit dat je 'garantie' vervalt als je zelf wat fixed en patched op je RaQ. En nee ik ben inderdaad geen RaQ voorstander, mede om bovenstaand.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-03 21:57

Psychoot

1337n00b^

Kun je wel zeggen |:(
Volgens mij slapen ze daar teveel :z

• Peerke
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Peerke

Connection reset by Peerke

"Let this be a warning to you all!" >:)

Maar ff serieus, hoeveel mensen zouden hier nog rondlopen die niet zelf extra geheugen bij hun cobalt hebben geprikt, wat niet door Sun/Cobalt verkocht is? Ik vermoed bar weinig ... :) En dan is je garantie dus ook al naar zijn grootje, dus dan kan je't net zo goed helemaal goed doen, en meteen alles d'rop compilen wat je maar wilt, toch? :)

Peerke in action >:)
Modjes in action !!

"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2

Verwijderd

idd... boeie Sun, lekker zelf hobbien.. en als ie onverhoopt toch sterft gewoon een clean Raq install erop.