Geen Mxstream na technisch onderzoek?

Pagina: 1
Acties:

• vandenberg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2016
Heeft iemand dat wel 's meegemaakt, doordat de afstand tot de centrale te groot was of zo? Ik heb zelf een aanvraag lopen en vraag me af hoe groot de kans is dat 't misloopt, vandaar.

Verder zag ik via de search dat bij veel mensen de aanvraag langer duurde dat de KPN vooraf had opgegeven. Is dat nog steeds zo? Graag reacties hierover van degenen die net Mxstream hebben gekregen.

Systeem

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
als je door de postcodecheck bent doorgegeaan, is de kans zer groot dat je afstand naar de centrale onder het maximum is.

Ik had MxStream op 21 december aaangevraagd en had het op 10 januari werkend in huis. Van anderen hor ik dat het veel langer duurt, maar dat zijn (denk ik) uitzonderingen op de regel.

Verwijderd

Ik heb het op 1 juni aangevraagd en nog steed smijn eerste lijntest nog niet gedaan. Maar ligt er helemaal aan waar je woont als je in oosterhout woont heb je een probleem.

• vandenberg
Niemand dus die na testen geen Mxstream kon krijgen? Dat zinnetje staat er dus alleen zodat ze zich kunnen indekken voor die 0.001% bij wie de afstand tot de centrale te groot is?

Systeem

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Op donderdag 23 augustus 2001 10:08 schreef prenobe het volgende:
als je door de postcodecheck bent doorgegeaan, is de kans zer groot dat je afstand naar de centrale onder het maximum is.

Ik had MxStream op 21 december aaangevraagd en had het op 10 januari werkend in huis. Van anderen hor ik dat het veel langer duurt, maar dat zijn (denk ik) uitzonderingen op de regel.
Wat! Met kerst er tussenin, zo kort? Of heb je expres de jaartallen weggelaten?

Maar het kan soms meevallen. De centrale stond voor werk geplanned in september, maar ze zijn nu al aan het testen. Ok, het is er nog niet, maar het scheelt alweer dik 1,5 maand.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 07:54

jasjenl

Liab A Tymo

Bij mij was het ondanks een geslaagde postcodecheck na technisch onderzoek niet mogelijk om MxStream te krijgen, volgens de brief omdat mijn telefoonaansluiting klaarblijkelijk via glasvezel verloopt. Het komt dus wel voor en dat is wel balen (voor mij dus, want nu zit ik nog steeds vast aan dat brakke chello :( )

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het kan ook nog voorkomen dat de centrale vol zit, dan moet je ook nog een hele lange tijd wachten totdat ze de centrale hebben aangepast
Maar als je door de postcodecheck bent, dan hoef je iet bang te zijn dat je er tever vanaf zit :)

• vandenberg
Ok, de kans is dus vrij groot dat 't doorgaat en het niet te lang meer duurt. Iedereen bedankt voor de replies. :)

Systeem

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:55

Nicap

Tsssk....

hmm, ik heb me aangemeld bij xs4all. PC-check komt er goed uit(dus ik woon in het goeie gebied).
Maar hoe zit dat nou verder. Ik woon in een verbouwd herenhuis met appartementen en kamers. We hebben allemaal wel een eigen lijn, maar kan ik er zonder meer vanuit gaan dat dat geen probleem is? Dat kastje waar al die lijnen uitkomen zit bij de voordeur en vandaar gaat alles naar de betreffende kamers. Is dat een probleem?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op vrijdag 24 augustus 2001 20:55 schreef Nicap het volgende:
hmm, ik heb me aangemeld bij xs4all. PC-check komt er goed uit(dus ik woon in het goeie gebied).
Maar hoe zit dat nou verder. Ik woon in een verbouwd herenhuis met appartementen en kamers. We hebben allemaal wel een eigen lijn, maar kan ik er zonder meer vanuit gaan dat dat geen probleem is? Dat kastje waar al die lijnen uitkomen zit bij de voordeur en vandaar gaat alles naar de betreffende kamers. Is dat een probleem?
Nee dat is geen probleem.
De splitter word daar wel gemonteerd, de draadafstand zal geen problemen opleveren.
Er zijn al veel aansluitingen gemaakt bij mensen die in een soortgelijke woning zitten.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

KPN doet erg moeilijk over afstanden in combinatie met MXStream. Ze gaan tot maximaal 2.8 kilometer of zo ? Maar da's echt niet de limiet.

Tip: Ga gewoon naar een ander indien verkrijgbaar.

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op vrijdag 24 augustus 2001 21:11 schreef localhost het volgende:
KPN doet erg moeilijk over afstanden in combinatie met MXStream. Ze gaan tot maximaal 2.8 kilometer of zo ? Maar da's echt niet de limiet.

Tip: Ga gewoon naar een ander indien verkrijgbaar.
Die afstands problemen vallen wel mee, ik zit hemelsbreed op 3km van de centrale.
De werkelijke afstand is dus nog iets langer maar ik heb gewoon adsl.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

ik dacht dat de maximum afstand 5 km was?? kan ook 2.8 zijn hoor..
ik heb het woensdag 15 augustus besteld en zit nu op status 3/7 kreeg gister een brief van KPN dat het kan en dat ik het pakket binnen 4 weken krijg...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Duff
  • Laatst online: 24-03 16:06
Ik zit nu op stap 2/5 (planet internet heeft 5 stappen..) Maar ik wacht nu dus op die test. Ik heb vandaag ff KPN opgebeld en die knakker zei dat het, als het technisch onderzoek goed uit zou vallen, nog maar 2 weken zou duren...
Vreemd want hier hoor ik andere verhalen :?

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ik heb met planet precies 3mnd gewacht, had hem aangevraag op 3 November 2000, en kreeg hem op 3 Februari 2001...

Verwijderd

Ik heb me aangemald bij zon op de 17e. Maar volgens de postcode check is het pas in Oktober beschikbaar. Woon in Haaksbergen. En wij kunnen hier geen kabel (no kabel at all) krijgen, woon in een museum station in het centrum. Ik hoop dat mxstream wel doorgaat...

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:29

Martijn02

/* No Comment */

Ik heb me bijna 2 maanden geleden aangemeld, volgens de pc check zou het in september hier beschikbaar zijn, volgens de brief van kpn vervolgens al in augustus. Nu kreeg ik een brief dat ze bezig zijn, en dat ik als ik voor 15 sept niks gehoord heb moet gaan bellen met de klantenservice.

Gaan jullie dan al eerder bellen? of wachten jullie tot die datum in de brief ?

• Sike
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01 12:55

Sike

Simply$ike | Nachtvlinder

Ik werk op de ZON helpdesk en tegenwoordig moeten wij de mensen al bellen dat het 20 tot 30 werdagen kan duren.

Over de afstand die is 4 km als je verder zit dan kan de ADSL wel maar keldert de snelheid.

snachts werkt alles beter .....

Verwijderd

bij Chello/UPC maakt de afstand niet uit, enkel de kosten/rendament. zo denken de meeste providers denk ik. *D

het is commercieel, dus er moet geld aan verdiend worden... daarom duurde het bij mijzelf ook ff voordat ik chello kreeg. |:(

maar ik heb het en het werkt nog altijd als een trein. :)
Pagina: 1