Toon posts:

Merchandising on demand

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-01 11:08
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een website die "merchandising on demand" levert voor onze vereniging.
Uiteraard zal ik even toelichten wat ik bedoel en wat de usecase is, hopelijk kan iemand me dan verder helpen.

Met onze vereniging bestellen we regelmatig merchandising, dit in de vorm van t-shirt en capouchons.
Hoe we dit nu doen is het aanschrijven van een leverancier, een bestelling plaatsen van een 100-tal stuks en deze dan aan de man proberen brengen.

Nu heb ik echter gezien dat bepaalde - zeer kleinschalige - streamers een soort van webshop hebben, waarin je standaard materiaal met hun bedrukking kan bestellen, per stuk.
Dit lijkt me ook voor onze vereniging zeer interessant. Onze leden kunnen dan zelf bestellen wat ze willen, zonder onze tussenkomst en zonder het risico dat wij met een stockoverschot te kampen krijgen.
Ik heb echter geen zulke aanbieder gevonden bij het uitgebreid googlen...

Mijn vraag is dus simpel: Kennen jullie zulke aanbieders - of nog beter - hebben jullie hier ervaring mee? Zou dit voor ons een goede optie zijn?

Alvast bedankt voor jullie feedback,
Tricolores

Aorus Elite X570 - Ryzen 7 5700X - 32 GB DDR4 @ 3200 MHz - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC

Alle reacties

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Als je je google zoekterm aanpast van "merchandising on demand" naar "merchandising dropshipping" krijg je enorm veel hits - ik zou daar beginnen.

• TMDC
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Je kunt ook zelf aan de slag met een snijplotter. Dan kun je on-demand drukken. En aangezien het een vereniging is, kun je dat samen op een avond doen met een drankje er bij? Vóór de vereniging, dóór de vereniging. Win-win :9B

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Whaam

Meer beter

Redbubble, Printful en Spreadshirt zijn diensten die dat aanbieden bijvoorbeeld. :)

mechanical keyboard hebben? ikki68 aurora r1 te koop!

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:59
Je kan ook gewoon als vereniging even rondbellen met leveranciers in de buurt die dat doen. Wij hebben voor onze scouting vereniging een dealtje met een drukker in de buurt. Kunnen leden daar gewoon heen, zelfs even de maten zien en passen en dan bestellen.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:17
De grootste kosten en tijd zitten in het maken van de template, het bedrukken zelf is dan met die template vrij goedkoop en eenvoudig. Volgens mij kan bijna iedere sportzaak (niet keten.) dat meestal wel doen.

Maar dat zou je met een zoekopdracht "kleding bedrukken" toch ook zelf al gevonden moeten hebben? @Tricolores

[Voor 24% gewijzigd door nachtnet op 11-02-2022 11:43]

• Tricolores
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 26-01 11:08
nachtnet schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 11:36:
De grootste kosten en tijd zitten in het maken van de template, het bedrukken zelf is dan met die template vrij goedkoop en eenvoudig. Volgens mij kan bijna iedere sportzaak (niet keten.) dat meestal wel doen.

Maar dat zou je met een zoekopdracht "kleding bedrukken" toch ook zelf al gevonden moeten hebben? @Tricolores
Niet echt, toch niet in de vorm die ik voor ogen had.

Aorus Elite X570 - Ryzen 7 5700X - 32 GB DDR4 @ 3200 MHz - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voetbalclub van Eagle Jr. maarkt gebruik van https://www.brandsfit.com/nl/ voor hun shirts. Die hoek eens onderzoeken? :)

Om wat voor club en hoeveelheden gaat het trouwens? Een schaakclubje is iets anders dan een breiclub natuurlijk. Wat ik zie bij die voetbalclub is dat ze gewoon conracten hebben met een lokale drukker die dat verder regelt. Alleen heeft die voetbalclub wel 2300 leden en ca 400 vrijwilligers rondlopen. Dan kom je vrij makkelijk ergens binnen lijkt me ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee