Turn it off and on again.
Is het niet 150 down en 25 up
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Thnx had ik ff niet gezien
Zou leuk zijn, maken ze eindelijk waar wat hun naam doet vermoeden! Als ik bij mun ouders ben, die hebben quicknet, baal ik altijd van die enorm trage verbinding!
(Heb zelf euronet x-treem
)
gggrrr en zit nog steeds met isdn tot pak hem beet eind 2006 ofzo
(aangezien @home en DSL niet echt opschiet)
Verwijderd
Geen idee, nix van gehoord 
Mijn broertje heeft het goedkopere pakket maar kan dan ook maar met 0,9 kB downloaden
Ik zelf merk dat het weer lekker achteruit gaat, kabel ligt er vaker uit... (En dat sinds de prijsverhoging
Ik was zo trots op ze dat het eindelijk weer beter ging
)
Trouwens dez kan volgens mij naar internet&telefonie, zal hem ff moven...
Mijn broertje heeft het goedkopere pakket maar kan dan ook maar met 0,9 kB downloaden
Ik zelf merk dat het weer lekker achteruit gaat, kabel ligt er vaker uit... (En dat sinds de prijsverhoging
Trouwens dez kan volgens mij naar internet&telefonie, zal hem ff moven...
Ik heb @home, maar mijn snelheden zijn ook niet meer wat het was.
Mijn upload snelheid is ongeveer 16 kb/s (mits ik een goede "tegenpartij" heb) en mijn download snelheid is max. (dus was het maximale is wat voor de coax kan komen (ik d8 1 mb, maar dat is puur theoretisch)).
Overigens kom ik niet verder dan (hmwah 600-700 kb/s). Dusja.
Mijn upload snelheid is ongeveer 16 kb/s (mits ik een goede "tegenpartij" heb) en mijn download snelheid is max. (dus was het maximale is wat voor de coax kan komen (ik d8 1 mb, maar dat is puur theoretisch)).
16kb p/s is max upstream bij @home en oooooh wat ie het verschil met 8kb p/s en 600 a 700 kb p/sOp donderdag 23 augustus 2001 10:31 schreef Wessie het volgende:
Ik heb @home, maar mijn snelheden zijn ook niet meer wat het was.
Van wie heb je deze onzin. Is niet waar. Nergens op internet kun je deze info lezen. Jammer maar helaas.
voor de goede orde: Kb/s=kilobit/s en KB/s=KiloBYTE/s(arg hoevaak moet ik dit zeggen.
@home heeft 16KB/s(128kb/s) up max. en theoretisch iets van 485KB/s(3880Kb/s) down. De download wordt beperkt door de upload. Ik heb downsnelheden van tussen de 100KB/s en 500KB/s.
Dus @home presteerd gewoon goed
@home heeft 16KB/s(128kb/s) up max. en theoretisch iets van 485KB/s(3880Kb/s) down. De download wordt beperkt door de upload. Ik heb downsnelheden van tussen de 100KB/s en 500KB/s.
Ik heb jaren wanadoo en worldonline gehad en daar kwam ik ook nooit verder dan 8 KB/s.
Maar @home beloofd dingen die ze niet nakomen .. zodoende hebben mensen hier in de buurt al eens korting gehad.
Maar het is nog steeds niet wat ze beloofd hadden.
Vandaar mijn iets klagende post.
Maar @home beloofd dingen die ze niet nakomen .. zodoende hebben mensen hier in de buurt al eens korting gehad.
Maar het is nog steeds niet wat ze beloofd hadden.
Vandaar mijn iets klagende post.
Download wordt niet beperkt door de upload hoor.Op donderdag 23 augustus 2001 14:08 schreef executor het volgende:
voor de goede orde: Kb/s=kilobit/s en KB/s=KiloBYTE/s(arg hoevaak moet ik dit zeggen.
Met 2 - 2.5 KB/s upload kun je al 100 KB/s halen
dus rond de 10 KB/s voor die 485.
Ik heb in mijn netwerk een upload management systeem waar ik elke pc op het netwerk een upload kan geven.
Met een ingestelde upload van 2.5 KB/s haalde ik alsnog 100KB/s down.
Verwijderd
Tis zeker wel waar, maar alleen zuid holland en Haarlem. Ze zijn overgenomen door Tiscali. Je krijgt dus als je daar woont een 1.5 Mbit down en 128kb up verbinding. Ze zijn al volop bezig dit te realiseren..Op donderdag 23 augustus 2001 12:02 schreef Obeja het volgende:
Van wie heb je deze onzin. Is niet waar. Nergens op internet kun je deze info lezen. Jammer maar helaas.
[quote
Tis zeker wel waar, maar alleen zuid holland en Haarlem. Ze zijn overgenomen door Tiscali. Je krijgt dus als je daar woont een 1.5 Mbit down en 128kb up verbinding. Ze zijn al volop bezig dit te realiseren..
[/quote]
Chello heeft kabel in haarlem en zuidholland overgenomen en niet Tiscali. Ticali heeft soneraplaza overgenomen voor de dialup-accounts en niet de Kabel.
Tis zeker wel waar, maar alleen zuid holland en Haarlem. Ze zijn overgenomen door Tiscali. Je krijgt dus als je daar woont een 1.5 Mbit down en 128kb up verbinding. Ze zijn al volop bezig dit te realiseren..
[/quote]
Chello heeft kabel in haarlem en zuidholland overgenomen en niet Tiscali. Ticali heeft soneraplaza overgenomen voor de dialup-accounts en niet de Kabel.
Verwijderd
Indien je kilobytes per seconde bedoelt, lijkt zoiets me uitgesloten.Op donderdag 23 augustus 2001 09:52 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ik had van iemand gehoord dat quicknet de snelheden omhoog gooit naar 150 down en 25 up klopt dat ???
Dit zou in September gebeuren !!
Sonera maakt toch gebruik van de UPC kabel? En UPC zal echt geen concurrent toelaten met snelheden gelijk aan of boven die van dochter Chello.
pfffffffffffffff
in de gebieden dat sonera op de upc kabel zit wordt sonera kabel en verder zit sonera op de multikabel kabel dus zullen ze wel hoger gaan
niet heel nederland heeft upc hoor (gelukkig) ze zijn toch bijna falliet
in de gebieden dat sonera op de upc kabel zit wordt sonera kabel en verder zit sonera op de multikabel kabel dus zullen ze wel hoger gaan
Verwijderd
Sonera gaat van de UPC kabel af... Je mag bleij zijn met Chello, gaat veel rapper.Op donderdag 23 augustus 2001 18:59 schreef Weps het volgende:
pfffffffffffffff
en meer storingen en minder duidelijker bij storings meldingen nee daar ben ik blij mee dan maar iets trager bij een provider die niet zo goed als falliet is en die wel alles duidelijk aangeeft
je hebt gelijk. ik zat ff verkeerd.Op donderdag 23 augustus 2001 16:14 schreef Red devil het volgende:
[..]
Download wordt niet beperkt door de upload hoor.
Met 2 - 2.5 KB/s upload kun je al 100 KB/s halen
dus rond de 10 KB/s voor die 485.
Ik heb in mijn netwerk een upload management systeem waar ik elke pc op het netwerk een upload kan geven.
Met een ingestelde upload van 2.5 KB/s haalde ik alsnog 100KB/s down.
ik heb net ff wat overgepompt met me netwerk(10mb) en volgens du meter was het iets van 800Kb/s down en 16Kb/s up.
maar dat @home theoretisch aan 485(of ziets) zit klopt wel gloof ik.
Verwijderd
Wat lul je dan in je andere reply dat het niet waar is. Lees de soneraplaza page dan een keer..Chello heeft kabel in haarlem en zuidholland overgenomen en niet Tiscali. Ticali heeft soneraplaza overgenomen voor de dialup-accounts en niet de Kabel.
On het makkelijk te maken een copy/paste actie:
Wat gaat er voor u veranderen?
Uw internetabonnement wordt ondergebracht bij UPC en heet voortaan chello. Bij vragen over uw chello verbinding of storingen kunt u zich na de migratie wenden tot UPC Nederland. U wordt niet meer (zoals vroeger) doorverwezen naar de internetprovider.
De instellingen van uw kabelmodem worden aangepast naar de chello- standaard (1500/128).
Dus het word wel hoger begrijp ik hieruit ?????
ik heb alleen de reply van hun hier geplakt aan gezien mijn mail er onder staat
Dus of ze gaan ons verrassen of ze zijn niks van planGeachte abonnee,
Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u als volgt informeren.
Helaas kunnen wij u op dit moment niets concreets zeggen over een eventuele verhoging van de snelheid.
Wij vertrouwen er op u bij deze voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijk groet,
Quicknet B.V.
-----Original Message-----
From: TWBMS () [mailto: ook ff weg gehaalt]
Sent: Thursday, August 23, 2001 7:48 PM
To: klantenservice@quicknet.nl
Subject: gerucht
Geachte heer/mevrouw
Ik heb onlangs gehoord dat de snelheden van sonera quicknet omhoog zouden
gaan.
Mijn vraag aan uw is: Is dit waar? of is het een gerucht?
Als dit waar is zou u kunnen vertellen naar welke snelheden het wordt
gebracht?
Met Vriendelijke groeten
TWBMS (ff me naam weg halen hoor)
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees
Verwijderd
Lekker is dat als je in Velsen woont.In Noord-Holland exclusief Haarlem (dus het dekkingsgebied van Multikabel, Kabeltex en De Alkmaarse Kabel), verandert er niets!
Hoop wel kop Noord Holland
Bovenkarspel , Enkuizen enz
Bovenkarspel , Enkuizen enz
`Op vrijdag 24 augustus 2001 00:00 schreef Aspi het volgende:
[..]
Wat lul je dan in je andere reply dat het niet waar is. Lees de soneraplaza page dan een keer..
On het makkelijk te maken een copy/paste actie:
Wat gaat er voor u veranderen?
Uw internetabonnement wordt ondergebracht bij UPC en heet voortaan chello. Bij vragen over uw chello verbinding of storingen kunt u zich na de migratie wenden tot UPC Nederland. U wordt niet meer (zoals vroeger) doorverwezen naar de internetprovider.
De instellingen van uw kabelmodem worden aangepast naar de chello- standaard (1500/128).
Je moet wel goed lezen man. In m'n eerste reply zeg ik iets over de snelheid (dat deze niet hoger wordt) In m'n tweede reply, op jouw stukje dus, zeg ik dat tiscali alleen de dialup accounts heeft overgenomen en niet het kabel internet. Alleen Chello heeft het kabelinternet in Haarlem en ZuidHolland overgenomen.
Snap je het nu wel. Is niet zo moeilijk hoor, lezen.
Pagina: 1