Foto's
Beschikbare (dak)ruimte
Dak heeft een totale grootte van 4,2m bij 6,9mSchaduw
Geen schaduw. Schoorsteen en pijp gaan verwijderd worden, verder geen bomen o.i.d.Jaarverbruik
3.400kWh, geen plannen om op korte termijn grootverbruikers aan te schaffen.Huidige elektriciteitsaansluiting
1-fase 35A, dit staat ook op aansluiting.enexis.nl/LocationEchter op mijn vattenfall staat "Netbeheerkosten (Enexis 3x25)"
Budget en doel
Budget is zo laag mogelijk, doel is zo laag mogelijke prijs per WP dus zo'n kort mogelijke terugverdientijd.Wie gaat het project uitvoeren
ZelfBijhouden van data
Wil wel graag de opbrengst kunnen zien, maar dat hoeft niet heel uitgebreid.Ik verwacht de lan module nodig te hebben, maar het is me niet echt duidelijk wat die Ezlogger precies is.
Overige info
Er liggen al 6x LG320N1C-G4 icm SolarEdge SE2200H op ZZO, die afgelopen jaar 1,42MWh hebben geproduceerd.Ik open dit topic als sanity check om te valideren of het zo gaat werken.
Reeds verkregen offertes
Omdat ik het zelf wil gaan doen heb ik geen offertes maar een winkelmandje. Componenten voor de meterkast wil ik ook Eaton halen, maar voor het gemak heb ik zoveel mogelijk in het winkelmandje gedaan.[Voor 6% gewijzigd door HaNS1443 op 10-02-2022 15:05]