Noise cancelling headset en microfoon voor iPhone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Joppiesaus2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-06 19:47
Hoi,

Wij werken in een kantoorunit welke groot genoeg is voor 6 mensen (zaten hiervoor zelfs 10 mensen in toen er nog een ander bedrijf in zat..).

We zitten er met ons bedrijf nu met zijn 3-en. Prima zou je zeggen. Echter:
  • 2 van ons zijn harde praters
  • het geluid in het kantoor ebt niet bepaald weg (laag plafond naar mijn idee)
Hebben jullie ervaring met een goede oplossing hiervoor via mobile zoals iphones? Waarom ik het in de Apple hoek plaats, ik hoop zelf dat er een stuk software is en/of een goede headset die noice cancellation kan doen voor zowel de microfoon als headset zelf. Maar misschien zijn er zelfs andere oplossingen?

Hebben jullie tips voor deze (lijkt me veel voorkomende?) usecase. Wordt gewaardeerd!

Gr

Beste antwoord (via Joppiesaus2 op 10-02-2022 14:53)

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Poly Voyager Focus headsets hebben uitermate goede Noise cancellation van omgevingsgeluid en goede ANC voor de koptelefoon zelf.

Zeer geschikt voor dit soort werkomgevingen en werkt zowel op je computer als je mobiel en kan met 2 devices tegelijk actief gepaired zijn. (Kan met meer devices pairen, maar alleen actief met 2.)

Software is niet wat je zoekt. Ik zou het echt in de hardware zelf zoeken.

UIteraard is dit maar een voorbeeld, want er zijn er meer en meerdere merken, maar ik denk dat je beter goede headsets kunt kopen.

https://www.poly.com/us/e.../voyager/voyager-focus-uc
Goede integratie met Zoom/Teams/Webex en ook uitermate geschikt voor telefoneren op je mobiele telefoon.

[ Voor 14% gewijzigd door Hann1BaL op 10-02-2022 12:24 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:45
Welke oplossingen heb je zelf al gezocht? Er zijn zat goede headsets die een goede geluidsonderdrukking hebben. Maar gebruik je een telefoon om te bellen? Of via de PC.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Poly Voyager Focus headsets hebben uitermate goede Noise cancellation van omgevingsgeluid en goede ANC voor de koptelefoon zelf.

Zeer geschikt voor dit soort werkomgevingen en werkt zowel op je computer als je mobiel en kan met 2 devices tegelijk actief gepaired zijn. (Kan met meer devices pairen, maar alleen actief met 2.)

Software is niet wat je zoekt. Ik zou het echt in de hardware zelf zoeken.

UIteraard is dit maar een voorbeeld, want er zijn er meer en meerdere merken, maar ik denk dat je beter goede headsets kunt kopen.

https://www.poly.com/us/e.../voyager/voyager-focus-uc
Goede integratie met Zoom/Teams/Webex en ook uitermate geschikt voor telefoneren op je mobiele telefoon.

[ Voor 14% gewijzigd door Hann1BaL op 10-02-2022 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als je zoekt op "noise cancelling" zul je waarschijnlijk wat meer resultaten krijgen ;)

Wat had je zelf al gevonden? Is dit voor direct bellen via een telefoon / mobiel, of via vergadersoftware zoals Zoom, Teams, etc.?

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je zult veel meer informatie vinden in Consumentenelektronica Aankoopadvies en Audio en HiFi. Apple is niet uniek hier, check even of de koptelefoon de AAC bluetooth codec aankan voor wireless.

Praten blijft altijd wat moeilijker voor noise cancellation, dus de personen aanspreken op hun luidruchtigheid blijft belangrijk.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:03

Eboman

Ondertitel

vanuit het werk ik met een jabra evolve 75, werkt op de laptop en mobiel tegelijk en heeft goede ANC.

Signature

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
AirPods Max kan ik hiervoor aanraden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joppiesaus2

• Hann1BaL

Hann1BaL

gambieter schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:26:
Je zult veel meer informatie vinden in Consumentenelektronica Aankoopadvies en Audio en HiFi. Apple is niet uniek hier, check even of de koptelefoon de AAC bluetooth codec aankan voor wireless.

Praten blijft altijd wat moeilijker voor noise cancellation, dus de personen aanspreken op hun luidruchtigheid blijft belangrijk.
Dit is juist geen topadvies. HiFi forum heeft vooral de focus op geluidsbeleving, maar veel minder op geluidskwaliteit van microfoon en integraties met communicatieoplossinge. Dit zie ik vaker. Zeker de consumentenhardware heeft vaak beperking wat betreft het zakelijke gebruik, belervaring etc..
Ja het kan werken.

(De TS heeft reeds een headset besteld. Vergeet niet de dongle te gebruiken ook al kun je het pairen via BT met de computer. BT en de computer zorgt voor een substantieel slechtere geluidskwaliteit van zowel MIC als speaker.)

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:50
En wat zegt het ding na 1 week gebruik?
Wel benieuwd naar je ervaringen.

Zelf gebruik ik Airpods Pro om te bellen en om af en toe wat noisecancelling toe te passen, maar sinds kort lijkt er iets mis met de microfoons... Daarom eens aan het rondkijken naar alternatieven, ook omdat onze collega's niet euforisch zijn over onze standaard sennheiser-headsetjes ... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppiesaus2
Week lang covid...moet ze nog uitpakken :-)
Pagina: 1