Toon posts:

Spoiler werkt dubbel bij italic

Pagina: 1
Acties:

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:09

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Oi!

ik
spoiler:
kwam achter dit probleem wat ik vrij
raar vindt.
of is het alleen bij mij?

ik zag dit het eerst in [url=https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38721063]deze post.

Ligt aan plug inns of hebben meer dit probleem.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
we
spoiler:
kunnen kijken of het ook is bij andere verschillende attributen

dan gaan ze in 1x mee...

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat moeten we zien? Heb je een screenshot?

€50 welkomstbonus bij Raisin Spaarrekening? Stuur een DM.

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:53

Spotmatic

Ken sent me

Ik zie er *helemaal* niets bijzonders aan.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
crap dan ligt het bij mij, ik moet namelijk bij attirbuten (zoals bold/ittalic/underlined etc. ) op het word klikken in de spoiler voordat ik het kan zien.
.
gok dat het aan mijn custom CCS ligt dan...

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Ik denk dat hij dit bedoelt - het is in Chrome alleen onder bepaalde omstandigheden (text selecteren) zichtbaar. Als ik gewoon op het spoiler balkje klik, dan zie ik wel gewoon alle text, inclusief italic/bold/whatever

• nietorigineel
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
met tekst selecteren krijg ik hetzelfde gedrag in firefox, en inderdaad met klikken op het balkje zie ik gewoon in 1 keer alles.

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:57
Anoniem: 472287 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:39:
Ik denk dat hij dit bedoelt - het is in Chrome alleen onder bepaalde omstandigheden (text selecteren) zichtbaar. Als ik gewoon op het spoiler balkje klik, dan zie ik wel gewoon alle text, inclusief italic/bold/whatever

[Afbeelding]
Aha, ik klik altijd op de spoiler, dat lijkt mij de manier. Maar blijkbaar bekijkt TS (en misschien wel meer mensen) de spoiler door deze te selecteren. Hidden feature :+

ᴘᴠᴏᴜᴛᴘᴜᴛ

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Cheesy schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:57:
[...]

Aha, ik klik altijd op de spoiler, dat lijkt mij de manier. Maar blijkbaar bekijkt TS (en misschien wel meer mensen) de spoiler door deze te selecteren. Hidden feature :+

• Kuusje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:30
custom css snippet: Spoilers tonen bij mouse-over

Daar zou het misschien aan kunnen liggen.

Team anti-scalp

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Dat klopt! die heb ik actief staan! zal @ImNotnoa van op de hoogte stellen.

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Geckoo schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 12:11:
Dat klopt! die heb ik actief staan! zal @ImNotnoa van op de hoogte stellen.
Zal er eens naar kijken, probleem is dat je geen hele class !important kunt maken in CSS
https://developer.mozilla...irectly-targeted-elements

[Voor 13% gewijzigd door ImNotnoa op 10-02-2022 13:02]

Try SCE to Aux

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee