Toon posts:

Futurama keert terug!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:07

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
https://www.hollywoodrepo...vived-at-hulu-1235090020/

Futurama keert terug voor 1 seizoen met 20 afleveringen!!

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:27
Good news, everyone!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:14

Geckoo

Good news, everyone!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:57
Ben heel benieuwd of dit een beetje het niveau gaat halen van voorheen. Voor een show dat al drie 'final episodes' heeft gehad.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:14

Geckoo

Good news, everyone!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Quicksilver schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:40:
Ben heel benieuwd of dit een beetje het niveau gaat halen van voorheen. Voor een show dat al drie 'final episodes' heeft gehad.
Als je kijkt naar andere series als bijv. Archer of Arrested Development die onder vergelijkbare omstandigheden toch ineens nog een extra seizoen kregen dan verwacht ik er niet heel veel van. Doe mij dan nog maar een seizoen van Firefly :+

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:26
Oon schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 09:15:
Doe mij dan nog maar een seizoen van Firefly :+
Is Joss Whedon niet problematisch tegenwoordig? Ik denk niet dat het zonder hem zou werken. Ook is het natuurlijk lastiger om door te gaan met een een live action serie van twintig jaar geleden dan met een animatieserie die in 2013 voor het laatst werd gemaakt.

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
ErikT738 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 10:05:
[...]

Is Joss Whedon niet problematisch tegenwoordig? Ik denk niet dat het zonder hem zou werken. Ook is het natuurlijk lastiger om door te gaan met een een live action serie van twintig jaar geleden dan met een animatieserie die in 2013 voor het laatst werd gemaakt
Zal inderdaad gewoon niet gaan, Nathan Fillion zou nog wel kunnen, maar om nu Jewel Staite weer in de rol van Kaylee te laten kruipen zou toch heel vreemd zijn.

Maar dan nog zou ik daar meer van verwachten dan nog een seizoen Futurama, hoe leuk ik Futurama ook vind. Voor mij is Futurama toch echt wel volledig afgesloten inmiddels.

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:35

DarkUnreal

Postmaster General

Holy shit wat een nieuws op een random donderdag!!!
Is the original cast coming back?
Original series cast members Billy West, Katey Sagal, Tress MacNeille, Maurice LaMarche, Lauren Tom, Phil LaMarr and David Herman are set to make their return to the 31st century.

John DiMaggio is not attached. If he doesn't return, he will be recast.
Ik hoop toch echt dat DiMaggio ook aansluit. Een anders klinkende Bender zou ik slecht trekken :(

Edit:

Lijkt erop dat ze Bender gaan recasten. DiMaggio geeft aan dat hij, en de rest van de acteurs meer betaald zouden moeten krijgen.
Dimaggio elaborated further, saying, “Bender is part of my soul & nothing about this is meant to be disrespectful to the fans or my Futurama family. It’s about self-respect. And honestly, being tired of an industry that’s become far too corporate and takes advantage of artist’s time & talent.

The actor said he is “Still hoping for the best,” but the role of Bender is reportedly being recast at this time.
https://www.polygon.com/2...john-dimaggio-hulu-bender

[Voor 122% gewijzigd door DarkUnreal op 17-02-2022 18:30]

13:37

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee