Beste @Tijs Hofmans, in het artikel over de Samsung S8 Tablets staat:
De volgende zin loopt ook niet helemaal lekker, wilde je zeggen “De tablets kunnen [..]”?
Iets verderop staat het volgende:
Vervolgens:
Denk dat je je collega van de eindredactie ook even mag aankijken, maar vind het eerlijk gezegd niet een van je beste artikelen
Nu kan het aan mij en het tijdstip liggen, maar ik denk dat er iets mis is gegaan. Ik zou graag de accuduur willen weten en hoewel ik begrijp dat die samen zal hangen met de grootte van de accu, is dat niet wat je aangeeftVerschil zit er ook in de accuduur. Die is voor de S8, S8+ en S8 Ultra respectievelijk 8000, 10.090 en 11.200mAh. Die kunnen snelladen met maximaal 45W met Samsungs eigen Super Fast Charging 2.0-standaard.

De volgende zin loopt ook niet helemaal lekker, wilde je zeggen “De tablets kunnen [..]”?
Iets verderop staat het volgende:
Ik vraag me af of je hier van plan was iets te schrijven over de randen om het scherm of dat ‘de bezels’ iets is dat van Dale en ik nog moeten ontdekkenDe bezels van Samsung zegt dat de tablets gegarandeerde ondersteuning krijgen voor 'vier generaties Android-upgrades'.

Vervolgens:
Je mist hier de hoofdletter bij optioneel, daarna loopt het ook niet echt lekker. Misschien past dit: De tablets zijn beschikbaar vanaf 749, 949 en 1149 euro.De tablets worden standaard geleverd met een S Pen-stylus. optioneel zijn de Book Cover Keyboards verkrijgbaar voor 139 of 159 euro. De tablets zelf zijn als basismodel verkrijgbaar voor 749, 949 en 1149 euro. Dat is voor de goedkoopste configuratie.
Denk dat je je collega van de eindredactie ook even mag aankijken, maar vind het eerlijk gezegd niet een van je beste artikelen

[Voor 3% gewijzigd door Floor-is op 10-02-2022 02:53]
Bericht hierboven