BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Die hele eerste zin is niet helemaal lekker.Een man van 40 uit Veenhuizen is veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf omdat hij mensen heeft opgelegd met door een valse cryptovalutamarktplaats op te zetten.
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
En aan het einde de verschuiving in tijd: eerst ‘is hij veroordeeld’ en aan het eind vinden we ‘tot slot wordt’
Dat slot is ook geen slot: een alinea verder komt er nog een ‘daarnaast wordt’
Dat slot is ook geen slot: een alinea verder komt er nog een ‘daarnaast wordt’
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
*knip*. Geef constructieve feedback of geef geen feedback.
[ Voor 75% gewijzigd door rens-br op 09-02-2022 21:28 ]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
De dader is enkelvoud, ik kan me nauwelijks voorstellen dat de rechter dan in meervoud spreekt (hebben).De rechter zegt dat de dader 'de cryptomarkt op grove wijze hebben ondermijnd'.
Dit ter aanvulling op de eerder gemaakte opmerkingen, nogal slordig getikt stukje dit, dat kan beter!
Verwijderd
Het hele nieuwsbericht ziet er uit als een haast-klus zonder zelf na-lezen, laat staan door iemand anders.
Ik heb de tekst aangepast, dank voor de feedback
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
Vermoedelijk slordig gekopieerd van de inhoudsindicatie van de uitspraak: "Verdachte en zijn mededader(s) hebben de cryptomarkt op een grove wijze ondermijnd".Acteonis schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:18:
De dader is enkelvoud, ik kan me nauwelijks voorstellen dat de rechter dan in meervoud spreekt (hebben).
Het artikel begint overigens met "Een man van 40 uit Veenhuizen". Ik gok dat dit is gebaseerd op zijn tijdelijke verblijfplaats, de gevangenis Norgerhaven in Veenhuizen.
Al is er natuurlijk de kans dat hij daadwerkelijk uit het gevangenisdorp komt...
(zie uitspraak)nu verblijvende in de PI Veenhuizen, locatie Norgerhaven.
Al is er natuurlijk de kans dat hij daadwerkelijk uit het gevangenisdorp komt...
Ik zou er van maken:Een man van 40 uit Veenhuizen is veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf omdat hij mensen heeft opgelicht met een valse cryptovalutamarktplaats op te zetten.
Een man van 40 uit Veenhuizen is veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf omdat | hij mensen heeft opgelicht met een valse cryptovalutamarktplaats op te zetten.
hij mensen heeft opgelicht door een valse cryptovalutamarktplaats op te zetten.
hij mensen heeft opgelicht met een door heb opgezette valse cryptovalutamarktplaats op te zetten.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Hij woont vermoedelijk in Deventer, dat zou ook verklaren waarom rechtbank Overijssel uitspraak deed en niet Noord-Nederland.Ray_ schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:20:
Het artikel begint overigens met "Een man van 40 uit Veenhuizen". Ik gok dat dit is gebaseerd op zijn tijdelijke verblijfplaats, de gevangenis Norgerhaven in Veenhuizen.
Pagina: 1