Toon posts:

Man die pump en dump opzette

Pagina: 1
Acties:

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:55

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-01 13:07
Een man van 40 uit Veenhuizen is veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf omdat hij mensen heeft opgelegd met door een valse cryptovalutamarktplaats op te zetten.
Die hele eerste zin is niet helemaal lekker.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

En aan het einde de verschuiving in tijd: eerst ‘is hij veroordeeld’ en aan het eind vinden we ‘tot slot wordt’

Dat slot is ook geen slot: een alinea verder komt er nog een ‘daarnaast wordt’

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

*knip*. Geef constructieve feedback of geef geen feedback.

[Voor 75% gewijzigd door rens-br op 09-02-2022 21:28]

• Acteonis
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:19
De rechter zegt dat de dader 'de cryptomarkt op grove wijze hebben ondermijnd'.
De dader is enkelvoud, ik kan me nauwelijks voorstellen dat de rechter dan in meervoud spreekt (hebben).

Dit ter aanvulling op de eerder gemaakte opmerkingen, nogal slordig getikt stukje dit, dat kan beter!

• Anoniem: 472287
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Het hele nieuwsbericht ziet er uit als een haast-klus zonder zelf na-lezen, laat staan door iemand anders.

• Tijs Hofmans
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:33

Tijs Hofmans

Nieuwscoördinator
Ik heb de tekst aangepast, dank voor de feedback

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Acteonis schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:18:
De dader is enkelvoud, ik kan me nauwelijks voorstellen dat de rechter dan in meervoud spreekt (hebben).
Vermoedelijk slordig gekopieerd van de inhoudsindicatie van de uitspraak: "Verdachte en zijn mededader(s) hebben de cryptomarkt op een grove wijze ondermijnd".

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:44
Het artikel begint overigens met "Een man van 40 uit Veenhuizen". Ik gok dat dit is gebaseerd op zijn tijdelijke verblijfplaats, de gevangenis Norgerhaven in Veenhuizen.
nu verblijvende in de PI Veenhuizen, locatie Norgerhaven.
(zie uitspraak)
Al is er natuurlijk de kans dat hij daadwerkelijk uit het gevangenisdorp komt...

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Een man van 40 uit Veenhuizen is veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf omdat hij mensen heeft opgelicht met een valse cryptovalutamarktplaats op te zetten.
Ik zou er van maken:

Een man van 40 uit Veenhuizen is veroordeeld tot vier jaar gevangenisstraf omdat | hij mensen heeft opgelicht met een valse cryptovalutamarktplaats op te zetten.

hij mensen heeft opgelicht door een valse cryptovalutamarktplaats op te zetten.

hij mensen heeft opgelicht met een door heb opgezette valse cryptovalutamarktplaats op te zetten.

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ray_ schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 20:20:
Het artikel begint overigens met "Een man van 40 uit Veenhuizen". Ik gok dat dit is gebaseerd op zijn tijdelijke verblijfplaats, de gevangenis Norgerhaven in Veenhuizen.
Hij woont vermoedelijk in Deventer, dat zou ook verklaren waarom rechtbank Overijssel uitspraak deed en niet Noord-Nederland.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee