Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC is bedoelt voor mij zoon, waarbij er in de toekomst eventueel nog wat uitbreidingen in de kast plaats kunnen vinden. Extra geheugen, extra SSD/HDD e.d. Naast het standaard office, Netflix/Online werk wilt hij graag games als GTA, Fortnite, GS GO, COD e.d. Video bewerking is niet nodig. Systeem moet wel een aantal jaar er op voorruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de €1000,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de kast met componenten. Scherm e.d. reeds in bezit (1080p).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta overal voor open
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik en het aantal decibel mag beide rekening mee worden gehouden. Staat in de slaapkamer.
Ga je overklokken?
Nee, niet nodig
Wat verwacht je van ons?
Onderstaand systeem samengesteld aan de hand van andere topics, en op basis van onderdelen bij Azerty. Bedoeling is daar alles te bestellen. Graag hoor ik of er nog op of aanmerkingen zijn, componenten die wellicht beter kunnen worden gebruikt als degene die ik gekozen heb.
Alvast bedankt voor de reactie
De PC is bedoelt voor mij zoon, waarbij er in de toekomst eventueel nog wat uitbreidingen in de kast plaats kunnen vinden. Extra geheugen, extra SSD/HDD e.d. Naast het standaard office, Netflix/Online werk wilt hij graag games als GTA, Fortnite, GS GO, COD e.d. Video bewerking is niet nodig. Systeem moet wel een aantal jaar er op voorruit kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is rond de €1000,-.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de kast met componenten. Scherm e.d. reeds in bezit (1080p).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta overal voor open
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik en het aantal decibel mag beide rekening mee worden gehouden. Staat in de slaapkamer.
Ga je overklokken?
Nee, niet nodig
Wat verwacht je van ons?
Onderstaand systeem samengesteld aan de hand van andere topics, en op basis van onderdelen bij Azerty. Bedoeling is daar alles te bestellen. Graag hoor ik of er nog op of aanmerkingen zijn, componenten die wellicht beter kunnen worden gebruikt als degene die ik gekozen heb.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-11400F Boxed | € 157,30 | € 157,30 |
| 1 | Moederborden | ASUS PRIME B560M-A | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce GTX 1660 Ti EVO OC Edition 6GB GDDR6 | € 489,- | € 489,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox MB311L ARGB (met ARGB controller) | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim 2 | € 23,34 | € 23,34 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 67,90 | € 67,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 66,90 | € 66,90 |
| 1 | Solid state drives | WD Blue SN550 1TB (WDS100T2B0C) | € 79,90 | € 79,90 |
| Totaal | € 1.055,34 | |||
Alvast bedankt voor de reactie