Dag mensen,
Hierbij ben ik ten einde raad en vraag ik jullie hulp...
Ik heb een website waar ik blogs maak over kaart spellen.
Nu sinds 15 november 2021 zijn er maar 2 blogs en mijn homepage (die ikzelf indiende) geïndexeerd en crawled.
Door 1 of andere reden wilt google mijn blogs niet crawlen en staan bijna alle paginas als 'uitgesloten'.
Ik de google support al 10 tallen keren doorgelezen en checks gedaan.
Checks:
- Server geupgrade naar medium pakket bij Vimex
- WP rockets aangekocht en een score van +90 op mobiel en desktop bij snelheidstest van Google.
- Backlinken met Facebook ads om het crawl budget te forceren.
- Interne backlinks in mijn blogs die doorverwijzen naar producten of andere blogs.
Extra info:
- 6 feb had ik 9.1% mislukte crawl verzoeken.
- 1,19K crawlverzoeken (afgelopen 90 dagen)
- nieuwe sitemap plugin geïnstalleerd 200 gevonden url's 11 geldig 5 uitgesloten
voorheen stonden er 190 url's uitgesloten en 10 geldig. (door een of andere reden zorg de nieuwe plugin ervoor dat mijn links niet meer bij uitgesloten staan en kan ik de indexering van de pagina bij het kopje sitemaps niet meer bekijken.)
Hopelijk kan iemand hier wat mee aanvangen en mij een steun bieden..
Als jullie extra info nodig hebben deel ik deze graag.
Groetjes
...
Hierbij ben ik ten einde raad en vraag ik jullie hulp...
Ik heb een website waar ik blogs maak over kaart spellen.
Nu sinds 15 november 2021 zijn er maar 2 blogs en mijn homepage (die ikzelf indiende) geïndexeerd en crawled.
Door 1 of andere reden wilt google mijn blogs niet crawlen en staan bijna alle paginas als 'uitgesloten'.
Ik de google support al 10 tallen keren doorgelezen en checks gedaan.
Checks:
- Server geupgrade naar medium pakket bij Vimex
- WP rockets aangekocht en een score van +90 op mobiel en desktop bij snelheidstest van Google.
- Backlinken met Facebook ads om het crawl budget te forceren.
- Interne backlinks in mijn blogs die doorverwijzen naar producten of andere blogs.
Extra info:
- 6 feb had ik 9.1% mislukte crawl verzoeken.
- 1,19K crawlverzoeken (afgelopen 90 dagen)
- nieuwe sitemap plugin geïnstalleerd 200 gevonden url's 11 geldig 5 uitgesloten
voorheen stonden er 190 url's uitgesloten en 10 geldig. (door een of andere reden zorg de nieuwe plugin ervoor dat mijn links niet meer bij uitgesloten staan en kan ik de indexering van de pagina bij het kopje sitemaps niet meer bekijken.)
Hopelijk kan iemand hier wat mee aanvangen en mij een steun bieden..
Als jullie extra info nodig hebben deel ik deze graag.
Groetjes
...