de ventilator in powersupply rateld als een gek, wat het vreemde is is dat hij dagen niet rateld en dan ineens keihard. wat is dit, hij loopt niet aan.
ik zou zeggen: schroef je PSU er eens af en kijk op je gemak of de fan ergens tegenaan loopt, en een keer licht smeren met siliconenspray ofsow
¯\_(ツ)_/¯
Het zou kunnen dat het lagertje versleten is. Ga even naar een compu shop en koop een ventilator en klus die erin. Dat is zo gebeurt en je heb een nieuwe ventilator erin.
Je kan zelfs de draadjes van de ventilator zo aansluiten in de powersupply dat hij op 7volt draait. Dan wordt alles een stuk geluidsarmer.
Je kan zelfs de draadjes van de ventilator zo aansluiten in de powersupply dat hij op 7volt draait. Dan wordt alles een stuk geluidsarmer.
Asus TX97 AMD k6-3+ 450@500@83x6(hardware max)@2,5v(hardw min) 128kb L1 cache@500 256kb L2 cache@500 512 kb L3 cache@83 Alpha Pal6035+sunon@5v 256 Mb(hardw max) PC133@83 Voodoo3 2000 PCI 143@199@2,80v (with V mod) SB Live! Dmax 60+ 30Gb @UDMA33(hardw max)
Eventueel stof.... goed schoonmaken.. wat Tefspray erin, en klaar is kees
Freelance tweaker
het is alleen tijdens het opstarten, ik weet zeker dat ie niet aanloopt, nu hoor ik niets dat ook maar op een mankement kan wijzen. hij draait als een zonnetje, maar af en toe is er die t*ring herrie.
Hmmm, de ventilator in m'n pc rateld, wat moet ik doen?!?!
Is dit niet een beetje een open deur proberen in te laten trappen of ben ik nu weer chagerijnig bezig op de vroege ochtend?
Wees eens een beetje creatief man!
Is dit niet een beetje een open deur proberen in te laten trappen of ben ik nu weer chagerijnig bezig op de vroege ochtend?
Wees eens een beetje creatief man!
Als 'ie niet aanloopt, dan is er iets fout met de electromotor van de fan. Vervangen dus... Sunon voor jouw smaak kost 15,- + 1,- voor een stukje krimpkous en het leed is weer geleden.Op donderdag 23 augustus 2001 09:14 schreef Jos_The_Boss het volgende:
het is alleen tijdens het opstarten, ik weet zeker dat ie niet aanloopt, nu hoor ik niets dat ook maar op een mankement kan wijzen. hij draait als een zonnetje, maar af en toe is er die t*ring herrie.
"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous
Da deed ie van mij ook af en toe, een goei schop tegen de computer hielp dan wel. Na 10 keer gedaan te hebben hoor ik nou geen ratel meer..
ja, ik weet het soms ben ik niet echt zuinig op mun hardware maar dit gebeurde altijd bij mun oude 2e PC dus... dan mag dat
ja, ik weet het soms ben ik niet echt zuinig op mun hardware maar dit gebeurde altijd bij mun oude 2e PC dus... dan mag dat
If the world didn't suck, we would all fall off!!!
Pagina: 1