Tijdens de renovatie van de vloer van 1 van mijn kamers (waar zeil lag), zijn we gestuit op een vochtige/beschimmelde vloer, maar wij hebben verder geen idee waar het vocht vandaan komt. Ik heb geen kruipruimte en de muren laten geen teken van opkruipend vocht zien en de aangrenzende hal (waar nog parket zit) ook niet. Het lijkt wel of een rechthoekig gedeelte water door laat. De rest van de vloer is droog.
De vloer is 7 jaar gelden geëgaliseerd en bedekt met zeil door een bekende tapijt leverancier, zij hebben toen niet aan de bel getrokken. De ruimte is al een aantal dagen gedroogd met een blazer, maar het vocht komt daarna terug.
- Hopelijk heeft iemand idee waar dit vandaan kan komen?
- Tevens de vraag of ik dit eenvoudig waterdicht kan maken zodat er parket op kan gelegd kan worden?
/f/image/BmHt990MIcc9XlVU6xq5A7ex.png?f=fotoalbum_large)
De vloer is 7 jaar gelden geëgaliseerd en bedekt met zeil door een bekende tapijt leverancier, zij hebben toen niet aan de bel getrokken. De ruimte is al een aantal dagen gedroogd met een blazer, maar het vocht komt daarna terug.
- Hopelijk heeft iemand idee waar dit vandaan kan komen?
- Tevens de vraag of ik dit eenvoudig waterdicht kan maken zodat er parket op kan gelegd kan worden?
/f/image/BmHt990MIcc9XlVU6xq5A7ex.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3FulT7jeb1rB2rXcp1iK2Uic.png?f=fotoalbum_large)