Mijn vraag
Ik gebruik al jaren naar alle tevredenheid Swiftkey als toetsenbord. Normaal heb ik Nederlands (BE) and English (UK) als taal ingesteld staan. Aangezien ik een weinig accurate typer ben op mijn smartphone maak ik veel gebruik van autocorrect en voorspellingen om sneller te kunnen typen. Sinds kort merk ik dat er bijna geen woorden meer (juist) verbeterd worden. Als ik bijvoorbeeld "bijnz" zou typen dan neemt hij dat gewoon over in plaats van er "bijna" van te maken. Vaak wordt zelfs een correct woord verbeterd naar een compleet foutief woord.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy A52s met Android 12
Meest recente versie van Swiftkey
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd om:
Ik gebruik al jaren naar alle tevredenheid Swiftkey als toetsenbord. Normaal heb ik Nederlands (BE) and English (UK) als taal ingesteld staan. Aangezien ik een weinig accurate typer ben op mijn smartphone maak ik veel gebruik van autocorrect en voorspellingen om sneller te kunnen typen. Sinds kort merk ik dat er bijna geen woorden meer (juist) verbeterd worden. Als ik bijvoorbeeld "bijnz" zou typen dan neemt hij dat gewoon over in plaats van er "bijna" van te maken. Vaak wordt zelfs een correct woord verbeterd naar een compleet foutief woord.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung Galaxy A52s met Android 12
Meest recente versie van Swiftkey
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd om:
- Swiftkey te verwijderen en opnieuw te installeren
- De cache te legen
- Een ander toetsenbord te gebruiken en daarna terug Swiftkey
- Enkel Nederlands over te houden als taal
- Autocorrect uit en aan gezet
- De instellingen terug te resetten (dus alle geleerde woorden verwijderen)