Ik speel momenteel met het idee mijn huis te verkopen en om met de overwaarde te gaan reizen. Nu weet ik dat dat je de overwaarde in je mogelijk toekomstige nieuwe huis moet stoppen als dit binnen 3 jaar na de verkoop is. Het idee is niet dat ik binnen 3 jaar weer opnieuw een huis koop.
Klein beetje achtergrond:
Ik ben midden 30, alleenstaand en ben opzich wel toe aan een nieuw hoofdstuk in m'n leven. Zit al 10 jaar bij dezelfde werkgever die wel goed bevalt maar ik zit zelf gewoon in een sleur.
Heb er geen moeite mee om als ik weer terugkom weer 'vanaf 0' te moeten beginnen.
Heeft iemand ervaringen met een dergelijke situatie? Een paar vragen die bij mij opkomen:
Klein beetje achtergrond:
Ik ben midden 30, alleenstaand en ben opzich wel toe aan een nieuw hoofdstuk in m'n leven. Zit al 10 jaar bij dezelfde werkgever die wel goed bevalt maar ik zit zelf gewoon in een sleur.
Heb er geen moeite mee om als ik weer terugkom weer 'vanaf 0' te moeten beginnen.
Heeft iemand ervaringen met een dergelijke situatie? Een paar vragen die bij mij opkomen:
- Moet je per se in Nederland een adres aanhouden?
- Kun je gewoon je zorgverzekering aanhouden?
- Hoe doe je je belastingopgave als je hierover geen post kan ontvangen?
- Zijn er andere dingen waar je zo 1-2-3 niet aan denkt maar wel mee te maken krijgt?
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl