Maandelijkse facturen

Pagina: 1
Acties:
  • 546 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsgiaccotto
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-03-2024
Ik heb zakelijke klanten die wekelijks bestellingen plaatsen. Die krijgen nu na iedere bestelling een factuur op rekening. Deze wil ik bundelen in 1 factuur per maand. Dat scheelt een hoop administratie voor zowel mijzelf als de klant. Weet iemand hoe ik dat voor elkaar kan krijgen? Welke plugin maakt dit mogelijk?

Nu in gebruik:
  • WooCommerce 6.1.1
  • WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips 2.12.1 (maar deze plugin kan dit niet dus hier zoek ik een vervanger voor)

[ Voor 23% gewijzigd door rsgiaccotto op 08-02-2022 20:49 . Reden: Extra info ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milo526
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:51
Welkom (terug) bij Tweakers,

Toen je dit topic opende zou je de volgende text gezien moeten hebben.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Vooral
Welke plugin maakt dit mogelijk?
is nu heel moeilijk voor ons te beantwoorden gezien je niet meld met welk systeem je werkt.
Zou je je start post kunnen uitbreiden met de gevraagde informatie zodat we met je mee kunnen denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik wil je vriendelijk verzoeken onze Quickstart door te lezen, dan zul je zien dat we hier wel iets meer verwachten terug te zien van wat je allemaal bedacht / geprobeerd / gezocht / gevonden hebt. Die vragen die er staan wanneer je hier een nieuw topic opent staan er namelijk ook niet voor niets ;)
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik verzoek je dan ook vriendelijk met voorgaande in je achterhoofd even een nieuw topic te openen :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.