Bedankt voor de tips. Helaas is veel anderhalf uur rijden of verder weg, wat de kosten voor ophalen/bezorgen vrij snel laat oplopen. Bovendien is het zaken doen met zoveel bedrijven niet praktisch.
Grappig, ik had hun website gekeken en geconcludeerd dat ze geen sanitaire voorzieningen verhuren. Blijkt dat ik toch een bril nodig heb misschien

Heb ze om een offerte gevraagd, thanks!
Orion84 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:01:
Ik zou zeggen: laat die eis los om het bij één bedrijf te huren, of kijk of een bedrijf dat een groot deel van je behoeften kan leveren de rest alsnog ook voor je kan regelen via een ander bedrijf (maar zodanig dat jij maar één aanspreekpunt hebt).
Maar zo'n probleem is het toch niet om bij een toko het sanitair te huren en bij een andere toko BBQ en tapbenodigdheden?
Ja dit is inderdaad wel het beste waarschijnlijk. Het lijkt er gewoon op dat bedrijven of alles doen qua BBQ, tap etc. of juist focusen op sanitair e.d. maar niet beiden. Enfin, dan ga ik het liefst voor een oplossing bij twee bedrijven om het nog wel overzichtelijk te houden.
DUX schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:04:
Overigens, leuk al die douches/wc's/wasbakken maar zorg je ook voor genoeg wateraanvoer en eventueel afvoer? En schoonmaak?
En denk je ook aan de juiste verzekeringen - waar ligt de aansprakelijkheid als je gehuurde zooi in de hens vliegt of juist wanneer je gehuurde spullen problemen bij de locatie veroorzaken? Laat je informeren hierover.
Zeker iets om rekening mee te houden. Momenteel doen we ons oriënteren en zal deze zaken ook op tafel leggen.
Daar zocht ik dus op, en vond al vrij veel, maar tot dusver niets dat alles aanbood. Daar zie ik nu van af (zie ook eerder in deze reactie).
Dat is twanderhalf uur rijden, dus geen goede optie.
Gooi dit dan ook in de groep, dank.
Goede tip. Ik kwam deze eerder al tegen maar toen links laten liggen omdat ik letterlijk dacht "we hoeven geen partytenten" maar ze leveren dus nog meer

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!