Toon posts:

Huren van douche, wc, tap, BBQ etc voor een evenement

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:27

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Met een groep vrienden zijn we een weekend evenement aan het voorbereiden voor ongeveer 50-75 man. We hebben al een ruimte, maar die ruimte beschikt niet over voldoende toiletten/wc's, een tap etc. dus zoek ik een verhuurbedrijf die dit kan leveren in de omgeving Emmeloord. Het meest praktische zou zijn wanneer we alles, of in ieder geval het grote spul, van 1 bedrijf kunnen huren. Door te googlen komen er verschillende websites naar boven, echter lijk ik er niet in te slagen om een verhuurbedrijf te vinden die al deze zaken aanbied:
  • Douche cabine met 2-4 douches
  • WC cabine met 3-4 wc's + wasbakken (mag ook combinatie met douches zijn)
  • Tap + spoelbak
  • BBQ
Heeft iemand suggesties, of toevallig al eerder met dit bijltje gehakt?

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

Alle reacties

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:44

talin

My god is the sun!

wat heb je zelf al gevonden?

gezien de lijst is er geen bedrijf die dat allemaal in 1 keer verhuurd en zal je apart moeten huren.
douches en wc's:
tap en spoelbak
BBQ
hottub
goeie muziek

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:22

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Boels heeft ook wel douches/wc's/wasbakken. Heb je nog maar één andere partij nodig voor Tap + BBQ :P

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:55

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik zou zeggen: laat die eis los om het bij één bedrijf te huren, of kijk of een bedrijf dat een groot deel van je behoeften kan leveren de rest alsnog ook voor je kan regelen via een ander bedrijf (maar zodanig dat jij maar één aanspreekpunt hebt).

Maar zo'n probleem is het toch niet om bij een toko het sanitair te huren en bij een andere toko BBQ en tapbenodigdheden?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:22

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Overigens, leuk al die douches/wc's/wasbakken maar zorg je ook voor genoeg wateraanvoer en eventueel afvoer? En schoonmaak?

En denk je ook aan de juiste verzekeringen - waar ligt de aansprakelijkheid als je gehuurde zooi in de hens vliegt of juist wanneer je gehuurde spullen problemen bij de locatie veroorzaken? Laat je informeren hierover.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-02 19:25
Er zijn zat bedrijven die deze spullen verhuren.

Zoek op evenementenverhuur en organisatie etc… Als ze iets niet hebben huren ze het zelf bij de conculega.

• iamerwin
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-02 18:39
https://www.hamburgverhuur.nl/ - die hebben volgens mij alles dat je zoekt

Hello. Is it me you're looking for?

• mrveenie
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:09
Als je het zo groots aanpakt heb je ook vergunningen enzo nodig... denk dat je je daar meer zorgen over moet maken dan die paar huur artikelen

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:54
Deze mensen kunnen dat in 1x volgens mij https://www.partytentenverhuur.nl/ - weet niet of ze in Emmeloord leveren (vast wel)

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
talin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 17:51:
wat heb je zelf al gevonden?

gezien de lijst is er geen bedrijf die dat allemaal in 1 keer verhuurd en zal je apart moeten huren.
douches en wc's:
tap en spoelbak
BBQ
hottub
goeie muziek
Bedankt voor de tips. Helaas is veel anderhalf uur rijden of verder weg, wat de kosten voor ophalen/bezorgen vrij snel laat oplopen. Bovendien is het zaken doen met zoveel bedrijven niet praktisch.
DUX schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:00:
Boels heeft ook wel douches/wc's/wasbakken. Heb je nog maar één andere partij nodig voor Tap + BBQ :P
Grappig, ik had hun website gekeken en geconcludeerd dat ze geen sanitaire voorzieningen verhuren. Blijkt dat ik toch een bril nodig heb misschien :P Heb ze om een offerte gevraagd, thanks!
Orion84 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:01:
Ik zou zeggen: laat die eis los om het bij één bedrijf te huren, of kijk of een bedrijf dat een groot deel van je behoeften kan leveren de rest alsnog ook voor je kan regelen via een ander bedrijf (maar zodanig dat jij maar één aanspreekpunt hebt).

Maar zo'n probleem is het toch niet om bij een toko het sanitair te huren en bij een andere toko BBQ en tapbenodigdheden?
Ja dit is inderdaad wel het beste waarschijnlijk. Het lijkt er gewoon op dat bedrijven of alles doen qua BBQ, tap etc. of juist focusen op sanitair e.d. maar niet beiden. Enfin, dan ga ik het liefst voor een oplossing bij twee bedrijven om het nog wel overzichtelijk te houden.
DUX schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:04:
Overigens, leuk al die douches/wc's/wasbakken maar zorg je ook voor genoeg wateraanvoer en eventueel afvoer? En schoonmaak?

En denk je ook aan de juiste verzekeringen - waar ligt de aansprakelijkheid als je gehuurde zooi in de hens vliegt of juist wanneer je gehuurde spullen problemen bij de locatie veroorzaken? Laat je informeren hierover.
Zeker iets om rekening mee te houden. Momenteel doen we ons oriënteren en zal deze zaken ook op tafel leggen.
jeroen3 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:12:
Er zijn zat bedrijven die deze spullen verhuren.

Zoek op evenementenverhuur en organisatie etc… Als ze iets niet hebben huren ze het zelf bij de conculega.
Daar zocht ik dus op, en vond al vrij veel, maar tot dusver niets dat alles aanbood. Daar zie ik nu van af (zie ook eerder in deze reactie).
Dat is twanderhalf uur rijden, dus geen goede optie.
mrveenie schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:19:
Als je het zo groots aanpakt heb je ook vergunningen enzo nodig... denk dat je je daar meer zorgen over moet maken dan die paar huur artikelen
Gooi dit dan ook in de groep, dank.
BCC schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 18:21:
Deze mensen kunnen dat in 1x volgens mij https://www.partytentenverhuur.nl/ - weet niet of ze in Emmeloord leveren (vast wel)
Goede tip. Ik kwam deze eerder al tegen maar toen links laten liggen omdat ik letterlijk dacht "we hoeven geen partytenten" maar ze leveren dus nog meer :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith! ~ Looking for a job in a fun IT company? Ask me about it!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Zo, even een opzetje gemaakt met mogelijke benodigdheden, openstaande vragen, en een aantal verzoeken voor prijsopgaves de deur uit gedaan. Best leuk dat event planning, maar merk nu al dat het veel tijd kan gaan kosten :) Bedankt allen!

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee