Ik heb een nieuwe monitor aangeschaft (iiyama XU2493HS). De monitor doet het goed. Mijn vraag betreft de audio. De monitor heeft ingebouwde luidsprekertjes. Mijn PC heb ik echter met een kabeltje aangesloten op een microsetje met losse speakers via de aux-ingang. Die aansluiting wordt nu genegeerd, ik hoor uitsluitend geluid via de speakertjes van het beeldscherm. Hoe kan ik de oude situatie herstellen? Dus geluid via de luidsprekers van de microset en het geluid van de monitor uit!
Voor alle duidelijkheid: het kabeltje van mijn PC naar de microset zit er nog steeds. Ik ben nergens aangekomen, heb niets veranderd, behalve dan dat ik via de bijgeleverde HDMI-kabel de nieuwe monitor heb aangesloten.
O ja, ik heb eerst in de handleiding gekeken maar daarin vond ik niets dat betrekking heeft op mijn probleem.
Windows 10
...
Voor alle duidelijkheid: het kabeltje van mijn PC naar de microset zit er nog steeds. Ik ben nergens aangekomen, heb niets veranderd, behalve dan dat ik via de bijgeleverde HDMI-kabel de nieuwe monitor heb aangesloten.
O ja, ik heb eerst in de handleiding gekeken maar daarin vond ik niets dat betrekking heeft op mijn probleem.
Windows 10
...