Vraag

• M_TB
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 24-01 15:36
Ik zoek een?
Nieuwe telefoon onder de €350. Ik wil een goede batterij, en als het kan een goed scherm en goede camera.

Wat is je budget?
€10 p/m + €100 eenmalig voor telefoon, €8 p/m voor sim

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Lichte games, Youtube & Netflix, foto's

Wat heb je zelf al gevonden?
Galaxy A52S 5G: geen HDR, Mi 11 Lite 5G NE: iets aan de camera is niet zo goed, Realme GT Master Edition: minder goede bouwkwaliteit, slecht update beleid

Andere eisen
128gb, AMOLED, 90hz of meer, NFC, Belsimpel

https://www.belsimpel.nl/...nimum_amount_of_data=2000 Hier een link met alle filters

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-12-2022

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

M_TB schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 16:32:
...Hier een link met alle filters
Heb je die link al tegen https://tweakers.net/pricewatch/ aangehouden en een keuze gemaakt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• M_TB
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 24-01 15:36
MAX3400 schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 16:34:
[...]

Heb je die link al tegen https://tweakers.net/pricewatch/ aangehouden en een keuze gemaakt?
Belsimpel is nu makkelijk omdat ik daar al een abonnement heb. Maar miss kan ik wel zo een keuze maken en de laagsteprijsgarantie gebruiken ;)

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10:28
Op basis van je vraagstelling vermoed ik dat je een telefoon zoekt die het gewoon doet, geen gezeur. Binnen jou lijstje zit de Samsung A52s daar het dichtste bij.

Overigens staat diezelfde telefoon ook als aanrader in de laatste BBG in een duurder segment, dus lekker strak geprijsd bij Belsimpel:
reviews: Smartphone Best Buy Guide - Januari 2022

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee