Toon posts:

Op zoek naar waterkoeling die gegarandeerd op LGA1700 past.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• x79fm235
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 11-02-2022
Ik ben op zoek naar een waterkoeling-AIO voor de LGA1700-socket, 360mm fans. Ik ben bezig met een build voor mijn werk, waar enige tijdsdruk achter zit, dus ik zou graag willen dat ik in één keer een goede koeler kan bestellen die gegarandeerd op de 1700-socket past, in plaats van steeds onderdelen retour te moeten sturen.

Ik had de BeQuiet PureLoop 360 besteld via een site waar stond dat deze een 1700-socket ondersteunde; bij levering bleek dat dus niet zo te zijn en is er geen mounting kitje meegeleverd. Dit mounting kitje bestaat overigens wel, maar is volgens BeQuiet door hoge vraag niet meer leverbaar. Fijn.

Bij veel koelers op Tweakers staat dat deze wel 1700-compatible zijn, maar op de website van de leveranciers in Prijzen staat vervolgens weer dat deze niet compatibel is. Dan moet er weer een extra mounting kitje worden meegeleverd, die vervolgens weer nergens te vinden is of uitverkocht is.

Ik heb wat rondgekeken op Tweakers maar ik heb nu eigenlijk geen idee wat ik moet bestellen omdat elke site weer iets anders zegt over compatibiliteit, en ik echt geen zin heb om steeds te moeten retourneren.
Heeft er iemand suggesties voor wat ik het beste kan halen? Mijn budget hiervoor is ongeveer €150,-.

Alle reacties

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 15:52
Corsair H150i
https://tweakers.net/pric...50i-rgb-pro-xt-360mm.html

Dan deze los bijbestellen bij Corsair en klaar
https://www.corsair.com/e.../CW-8960091#pc-components

Heb ik bij mijn systeem ook gedaan

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20:13

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik heb pricewatch: NZXT Kraken X53 RGB aangeschaft met een oudere bouwdatum dan mid november 2021 (vanaf die datum wordt de bracket meegeleverd).

Ik had het niet en moest een ticket aanmaken bij NZXT.
In Europa was het niet verkrijgbaar dus werd het vanuit VS gratis naar mij verstuurd.
Goede klantenservice.

Ik weet niet dat er nu oude of nieuwe voorraad is.

Review QNAP TS-230 NAS

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01 14:55

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Let op dat het probleem niet alleen bij de mounting kit zit.
Zeker bij ITX moederborden is de ruimte voor een CPU koeler niet super ruim.

Zie ook

Sometimes human's are...

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21:40
Waarom niet gewoon een beest van een luchtkoeler? Noctua NH-D15 chromax.black past, en koelt de i9 prima ...

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee