Vraag
Alle reacties
Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator
De tip om de verzekering te contacteren is ook een goede. Je weet maar nooit of het gedekt is
Edit: Het model staat gelinkt aan dit topic natuurlijk. De laatste bekende prijs was 1200 euro dus ik snap wel dat je baalt. Ik zou proberen een vrijblijvende offerte op te vragen en op basis daarvan beslissen.
[ Voor 26% gewijzigd door Admiral Freebee op 08-02-2022 09:47 ]
Je kan natuurlijk altijd gewoon een offerte opvragen voor reparatie.
Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.
Vanuit milieuoogpunt is het natuurlijk wel beter om te repareren. Ik zou iig uitzoeken wat dat gaat kosten, want vooral bij een dure tv kan er misschien wel een groot bedrag zitten tussen repareren en nieuw kopen. Ook al is het maar 50 euro, dat is toch weer een kar boodschappen
Daarna zijn er twee opties:
-Bij de fabrikant navragen wat paneel vervangen kost
-Een nieuwe kopen
Waarschijnlijk is een nieuwe kopen het goedkoopst.
Aangezien het panel meestal het duurste is, zal een nieuwe tv denk ik de voor de hand liggende optie zijn. Mocht de schade gedeeltelijk of geheel door de verzekeraar worden vergoed dan denk ik dat vervangen de beste optie is
[ Voor 11% gewijzigd door Palomar op 08-02-2022 10:46 ]
Inboedel kan je alleen proberen als je all-risk verzekerd bent, de meeste mensen kiezen alleen de basis verzekering tegen brand, onweer, diefstal en al die ongein. Ongelukken door huisdieren/mensen/andere invloeden vallen alleen onder de duurdere all-risk.
[ Voor 17% gewijzigd door stin00 op 08-02-2022 10:50 ]