Ik heb kort gelden deze pc zelf gebouwd.
Processor: amd ryzen 9 5950x
Moederbord ASUS Crosshair VIII Extreme
Geheugen 32 gb G-skill
SSD: 980 pro 2tb
HDD 2x wd black 10tb
Voeding: corsair ax1500I
Case: fractal design torrent
CPU Fan :Noctua NH-D15
Videokaart AORUS GeForce RTX 3090 XTREME 24G
Nu heb ik het volgende probleem met de bovenste Thunderbold aansluiting aan de achterkant. Als ik daar een externe HDD of usb-c stick op aansluit dat hij niet herkent wordt in zowel in de bios als in Windows 10. De Thunderbold aansluiting daar onder werkt prima. Die herkent mijn externe HDD en usb-c stick prima zowel in de bios als in Windows 10. Ik heb de laatste bios op mijn moederbord zitten
Is mijn Thunderbold (usb-c poort) Misschien stuk of is dit normaal of werkt de bovenste poort alleen met echte Thunderbold apparaten
Processor: amd ryzen 9 5950x
Moederbord ASUS Crosshair VIII Extreme
Geheugen 32 gb G-skill
SSD: 980 pro 2tb
HDD 2x wd black 10tb
Voeding: corsair ax1500I
Case: fractal design torrent
CPU Fan :Noctua NH-D15
Videokaart AORUS GeForce RTX 3090 XTREME 24G
Nu heb ik het volgende probleem met de bovenste Thunderbold aansluiting aan de achterkant. Als ik daar een externe HDD of usb-c stick op aansluit dat hij niet herkent wordt in zowel in de bios als in Windows 10. De Thunderbold aansluiting daar onder werkt prima. Die herkent mijn externe HDD en usb-c stick prima zowel in de bios als in Windows 10. Ik heb de laatste bios op mijn moederbord zitten
Is mijn Thunderbold (usb-c poort) Misschien stuk of is dit normaal of werkt de bovenste poort alleen met echte Thunderbold apparaten
[Voor 3% gewijzigd door Egbert Jan op 08-02-2022 00:28]