Toon posts:

Verwijderen Review Stigske

Pagina: 1
Acties:
  • 766 views

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-12-2022
Hallo,

Mijn laatste review die ik gekregen heb van Stigske is mij niet bekend?
ik heb geen zaken gedaan met deze Tweaker, en hij geeft mij een beeordeling op een product dat ik niet gekocht heb.

Kan deze verwijderd worden?

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-01 21:02
Drowzz schreef op maandag 7 februari 2022 @ 20:57:
Hallo,

Mijn laatste review die ik gekregen heb van Stigske is mij niet bekend?
ik heb geen zaken gedaan met deze Tweaker, en hij geeft mij een beeordeling op een product dat ik niet gekocht heb.

Kan deze verwijderd worden?
Bijzonder. Er staat toch echt een review van jou op zijn profiel?

https://tweakers.net/aanbod/rating/921288/

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:21
Wat Mobby zegt. Je hebt een review bij hem geplaatst op 3 februari 2021, andersom heeft hij bij jou een review geplaatst op 23 januari 2021.

Vervolgens vult Stigske in zijn review aan dat je na een maand garantie van hem wilde, terwijl je eerder wel een positieve review hebt achtergelaten. Ik weet natuurlijk niet of dat waar is, maar ik zou niet weten waarom de verkoper hierover zou willen liegen.

Het lijkt erop alsof je de review met zijn aanvulling wilt laten verwijderen, omdat dit afschrikkend kan werken voor andere Tweakers. Dat is misschien wel zo, maar een maand later aankloppen bij de verkoper om garantie is ook erg apart. Vooral na een positieve review.

• Drowzz
Excuses, dit is mijn fout geweest. Ik heb deze videokaart voor een bekende van mij gekocht, en daardoor was even de herinnering van de aankoop weggezakt.

Zoals wellicht uit de DM's bij mij te lezen is, heb ik daarna nooit weer contact met deze tweaker gehad, noch gevraagd om garantie. Deze videokaart presteert tot op heden nog gewoon prima, dus vraag mij af waar dit vandaan komt?

Tweaker reageert ook niet op mijn DM's.

Tevens is er nu nog een derde partij die op mijn profiel plaatst dat ik niet betrouwbaar ben, en linkt naar dit topic?

EDIT: nu is deze opmerking op mijn profiel weer weg?

Ik weet niet wat voor samenzwering hier gebeurd, maar Zou dit graag helder zien

[Voor 4% gewijzigd door Drowzz op 08-02-2022 17:53]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:18

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Er zijn geen samenzweringen, maar simpelweg zeer behulpzame admins die de boel hebben schoongeveegd. ;)

Jou valt hier niets te verwijten.

Wise enough to play the fool

• Drowzz
Duidelijk, voelde wat vreemd dat ik eerst een verwijt van garantie krijg terwijl ik niet weer contact heb gehad met deze verkoper? Kunnen we hier nog wat in betekenen?

En daarna kreeg ik dus de negatieve opmerking op mijn profiel, die dus nu gelukkig opgelost is door lieve moderators.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:18

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ook die beoordeling is (al) weg.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee