Op donderdag 23 augustus 2001 09:23 schreef Ruud het volgende:
nie huren

is meteen weggegooid geld...
beter meteen 1 kopen

Ik moet gewoon er zelf achter komen of ps2 ook iets voor mij is.
Op donderdag 23 augustus 2001 12:27 schreef keldon het volgende:
Vraag bij die videotheek of ze er een RGB kabel bij hebben want de standaard bijgeleverde composite kabel is echt om te huilen qua beeldkwaliteit.
Scheelt dat verschil in bekabeling zoveel dan?? Iig bedankt voor de tip; ik zal ernaar vragen

Op donderdag 23 augustus 2001 14:29 schreef deviln het volgende:
Inderdaad kun je beter meteen zo'n ding kopen dan eerst huren. Ik heb sinds 2 maanden ook zo'n ding, en hij's prachtig.
Spellen om naar uit te kijken:
Gran Turismo 3 (maar die neem je er sowieso bij)
Twisted Metal Black (komt als 't goed is in September uit)
Resident Evil: Code Veronica X (ook September)
Metal Gear Solid 2 (geen uitleg nodig. Duurt nog wel efkes voor ie uitkomt, maar bij Zone of the Enders zit een demo van MGS2)
En zo kan de lijst wel doorgaan. Genoeg killer apps op komst in ieder geval.
GT3, MGS2 en de komende FF-series zijn eigenlijk de spellen waar ik naar uit kijk. Jammer dat nu alleen GT3 te huur is

Op donderdag 23 augustus 2001 16:11 schreef Psychoot het volgende:
Niet huren en niet kopen. W8 liever ff tot de X-Box of de goddelijke GameCube. De GameCube komt binnen 1 maand in Japan uit en verw8 de 1e reviews niet veel later. De PS2 valt heel erg tegen naar mijn mening, na vele uren (gedwongen door mezelf, misschien werd het nog wat) gespeeld te hebben op de PS2 vind ik er nog niks aan. Misschien dat de volgende reeks spellen daar verbetering in kunnen brengen. ps: GT3 lijkt me wel kewl
Sorry Psychoot dat ik net de jouw post als voorbeeld pak, maar wat jij in het begin zegt over X-Box en GC... aan dit soort posts heb ik dus niet echt veel aan. Ik begrijp wel dat jij en anderen willen duidelijk maken dat er ook andere consoles op komst zijn... dat is prima, maar ik wil m toch graag huren. Tevens wanneer de andere consoles beschikbaar zijn voor verhuur dan is de kans groot dat ik die ook wil huren. Lees ook ff mijn reactie op Timpie2000.
En GT3 lijkt mij ook veht, ben benieuwd

Op donderdag 23 augustus 2001 17:32 schreef RemcoZ het volgende:
Idd niet huren maar kopen.

Verwen jezelf anders met een PSW. Dit is een Engels PS2 blad met een DVD-rom met demo's en reviews. Deze is gewoon te lezen in een willekeurige DVD-speler. Heb je in ieder geval een beetje een indruk hoe het eruit ziet...
PS. De beeldkwaliteit is iets minder, omdat het film is en geen echt DVD-rom spel.
En als je je PS2 weer moet inleveren heb je het blad ieg nog om te kunnen kwijlen over wat je thuis had kunnen hebben.

Hehe... dan ga ik bij elke editie een vriend lastigvallen, die in bezit is van dvdspeler, om mezelf te vergapen aan de filmpjes

Ik weet niet hoeveel een editie van dat blad kost, maar voor die prijs zal ik waarschijnlijk al aardig in de buurt zijn van de huurprijs voor een weekend. Maar toch bedankt voor de tip

Op donderdag 23 augustus 2001 20:42 schreef Timpie2000 het volgende:
*knip*
Verder ga ik er niet te diep op in, want console threads hebben meestal de neiging om uit te lopen in een grote rij flames/trolls
Daar sluit ik me bij aan. Het is zeker niet de bedoeling van deze thread dat we hier met zijn allen elkaars ideeën gaan verkondigen over welke console (met bijbeh. spellen) het beste is en waarom we die andere console zo graag afkraken en eerlijk gezegd interesseert me die discussie op het moment geen moer. Het gaat er niet om dat anderen moeten worden overtuigd blalala... het gaat erom dat je het zelf ervaart en dan je eigen mening vormt. Ookal blijkt over een jaar dat een console bij een bepaalde doelgroep meer succes heeft dan een andere console... Je houdt je aan je mening totdat jezelf tot een andere conclusie komt, niet omdat een ander zegt dat je mening niet deugt, want dan is het bij mij: doegie *rinkel fietsbel*.
Kortom: mijn aandacht gaat nu eenmaal ff uit naar de ps2. Wil ik weten welke console het beste is, dan open ik wel zonder de search te gebruiken een nieuwe topic waarvan ik weet dat eral vele topics van bestaan.
Maar ik pin gelukkig mezelf nergens aan vast en dat zou eik niemand moeten doen, anders zaten we nu nog pong te spelen

Op donderdag 23 augustus 2001 22:08 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:
*knip*
mochten de andere je nog niet overtuigd hebben
zou ik gewoon ff voor jezelf kijken en oordelen

Psies... strak plan!
Veel van jullie hebben het over beeldkwaliteit en de spellen en dat is idd een belangrijk aspect. Maar ik ben eigenlijk ook best wel benieuwd naar het geluidskwaliteit van spellen en dvd. Je weet tenslotte maar nooit wanneer er zon (dolby B)receiver oid met x aantal boxen bovenop je schoot landt

Gelukkig nog 1 dagje en dan zal ik eindelijk de antwoorden op al mijn vragen weten

Eej maar over die borg? Toch maar ff
Het Van Dale Taalweb erop nageslagen...
Het Van Dale Taalweb:
borg (de ~ (m.))
1 iem. die zich voor een ander financieel aansprakelijk stelt
2 onderpand
3 middel ter beveiliging van onderdelen tegen losraken

Oftewel als ik m per ongeluk kwijtmaak of er missen toevallig onderdelen bijvoorbeeld schroefjes, dan heb ik m eik in wezen gekocht voor 250,-
PS: Nog meer tips of dingetjes waar ik op moet letten zoals die bekabeling?? Ik bedoel: ik heb m alleen voor het weekend en dan wil ik ook wel ff wat ermee kunnen doen