Vraag

• mollemans
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 07-02-2022
Mijn vraag
...moet dat tijdens programmas en 2keer in 2 avonden achter elkaar vlgs mijn leverancier kan er niets aangedaan worden maar er staat o mijn tv nu of later en inl.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...ik heb niks deprobeerd ik ben 81 en weet er weinig van mijn man is dementerend en wordt erg boos als er tijdens een programma het beeld 10 minuten weg is ik heb de tv 2 weken kostte 1799,//euro wat kan ik doen

Alle reacties

• mollemans
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 07-02-2022

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-05 21:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

wat kan ik doen
Gok 1: de TV niet uitzetten aan eind van de dag (maar in standby zetten) en zeker de stekker er niet uit trekken of anderszins de stroomtoevoer onderbreken. Dat staat (bijna letterlijk) in de handleiding; hopelijk gaat dan de melding weg tijdens het TV kijken en zal pixel-refresh plaatsvinden op andere momenten.

Bedoel je dat niet of is dat niet de melding die je krijgt: Philips heeft (gewoon) een klantenservice dus allicht dat die even gebeld kunnen worden? Of dat je de leverancier, een vriend, familie, een slimmerd in de buurt even toch nog eens wil vragen om ernaar te kijken?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:45
MAX3400 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 14:51:
[...]

Gok 1: de TV niet uitzetten aan eind van de dag (maar in standby zetten) en zeker de stekker er niet uit trekken of anderszins de stroomtoevoer onderbreken. Dat staat (bijna letterlijk) in de handleiding; hopelijk gaat dan de melding weg tijdens het TV kijken en zal pixel-refresh plaatsvinden op andere momenten.

Bedoel je dat niet of is dat niet de melding die je krijgt: Philips heeft (gewoon) een klantenservice dus allicht dat die even gebeld kunnen worden? Of dat je de leverancier, een vriend, familie, een slimmerd in de buurt even toch nog eens wil vragen om ernaar te kijken?
Ik vind het knap dat je er kaas van hebt kunnen maken! Maar gezien de leeftijd van de TS kunnen we het haar moeilijk kwalijk nemen.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Lyngdorf TDAI 1120 - PrimaLuna EVO-200i - Bluesound N130 - Topping E30-II - JBL 4309 - SVS SB-2000 - LG 77G2 - Sony 75XF9005 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:34

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

@mollemans
Bel anders even met philips, die kunnen vast wel helpen: 09002020871

[Voor 112% gewijzigd door teacher op 07-02-2022 16:15]

Wise enough to play the fool

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee