Hallo allemaal,
Wij zit momenteel met een klusje thuis waarbij ik hoop dat het glas niet vervangen hoeft te worden.
Momenteel zitten er een aantal ventilatierooster boven het raam, welke niet meer werken.
Het plastic is na 25 jaar toch echt wel op, en er zit ook na reinigen geen beweging meer in.
Het gaat hier om de Alusta Thermob 135
Reserveonderdelen zijn er niet meer te krijgen (in ieder geval niet de onderdelen die ik nodig heb, na wat zoekwerk op internet)
Enig idee hoe ik dit kan vervangen, en hoe ik die het beste op kan meten om een vervanger te zoeken?
Het raam zelf (allemaal identiek)
- Polyglass GF 97-2
- Saint-Roch *03* polyglass plus hr+ 24/10/97 14612 11 1552 * 854 8286 13
Foto ter beeldvorming
Wij zit momenteel met een klusje thuis waarbij ik hoop dat het glas niet vervangen hoeft te worden.
Momenteel zitten er een aantal ventilatierooster boven het raam, welke niet meer werken.
Het plastic is na 25 jaar toch echt wel op, en er zit ook na reinigen geen beweging meer in.
Het gaat hier om de Alusta Thermob 135
Reserveonderdelen zijn er niet meer te krijgen (in ieder geval niet de onderdelen die ik nodig heb, na wat zoekwerk op internet)
Enig idee hoe ik dit kan vervangen, en hoe ik die het beste op kan meten om een vervanger te zoeken?
Het raam zelf (allemaal identiek)
- Polyglass GF 97-2
- Saint-Roch *03* polyglass plus hr+ 24/10/97 14612 11 1552 * 854 8286 13
Foto ter beeldvorming
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/2ekVDdFDHfNHDfnA17xVGm9k.jpg?f=user_large)
[ Voor 23% gewijzigd door JustinoFTW op 07-02-2022 14:59 ]
5120Wp Oost/West - PV Output