Mijn vraag
Voor mijn werk wil ik graag gebruik maken voor 4 of meer schermen. Echter ondersteund de IGPU van mijn laptop maximaal 3 schermen (inclusief laptop scherm).
Een dure optie is een EGPU te gebruiken. Maar dit vind ik een beetje prijzig om alleen maar 1 extra scherm aan te sturen.
Mijn gedachten waar toen gevallen op een raspberry pi.
Ik kwam met googlen helaas zelf niet tot het antwoord of het mogelijk was om een raspberry te gebruiken als "EGPU" voor het aansturen van tenminste 1 monitor.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dell Latitude 7410
Raspberry pi (zero?)
HP E24u G4
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op dit moment heb ik een extra pc via "Mouse without borders" verbonden.
Echter is dus wenselijk dat het echt als extra monitor gebruikt kan worden, en niet een losse Windows pc.
Meerdere forums gekeken en helaas geen oplossing gevonden.
Ik lees wat over displaylink maar zolang de IGPU niet meer dan 3 monitoren ondersteund loopt dit naar mijn inziens dood.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Voor mijn werk wil ik graag gebruik maken voor 4 of meer schermen. Echter ondersteund de IGPU van mijn laptop maximaal 3 schermen (inclusief laptop scherm).
Een dure optie is een EGPU te gebruiken. Maar dit vind ik een beetje prijzig om alleen maar 1 extra scherm aan te sturen.
Mijn gedachten waar toen gevallen op een raspberry pi.
Ik kwam met googlen helaas zelf niet tot het antwoord of het mogelijk was om een raspberry te gebruiken als "EGPU" voor het aansturen van tenminste 1 monitor.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Dell Latitude 7410
Raspberry pi (zero?)
HP E24u G4
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op dit moment heb ik een extra pc via "Mouse without borders" verbonden.
Echter is dus wenselijk dat het echt als extra monitor gebruikt kan worden, en niet een losse Windows pc.
Meerdere forums gekeken en helaas geen oplossing gevonden.
Ik lees wat over displaylink maar zolang de IGPU niet meer dan 3 monitoren ondersteund loopt dit naar mijn inziens dood.
Alvast bedankt voor het meedenken!