Er zal vast wel een mirror zijn, maar eer dat je die gevonden hebt kan je al bij fileplanet downen.
Maar is idd een kut systeem, dat je moet wachten op je download......
Maar is idd een kut systeem, dat je moet wachten op je download......
oh das dom zeg........bedankt
Ik heb dus niet goed gekeken
Ik heb dus niet goed gekeken
[url="http://http:/www.clanbase.com/files/"]Clanbase[/url] is ook snel.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Dat w88 bij fileplanet gaat supersnel man. Maar voor Q3 toebehoren is idd Clanbase het snelste voor mij...
3DFiles, Adrenaline Vault, Telepac, etc.
Ram je link in FlashGet, doet 'ie een FTp search voor je. Downloaden als de sodemieter
Ram je link in FlashGet, doet 'ie een FTp search voor je. Downloaden als de sodemieter
Overigens, voor ik het vergeet:
Topic met daarin de vraag: "waar kan ik x downloaden?" (waarin x is een willekeurig brokje zachte waren) beginnen me de keel uit te hangen.
Iedereen hier is prima in staat om zelf software te vinden die hij of zij nodig heeft. Daarmee hoeven wij niet lastig gevallen te worden. Deze topic zijn niet relevant en mensen die dit soort vragen stellen zijn óf te lui om zelf even (10 seconden) te zoeken, óf hier niet op hun plaats.
Deze fora zijn m.i. bedoeld zodat wij tweakers vragen aan elkaar stellen kunnen over zaken waar we zelf écht niet uitkomen. Vragen als "waar kan ik Quake 3 of FreeBSD downen?" horen daar NIET tussen!!!
Ik heb gezegd.
Topic met daarin de vraag: "waar kan ik x downloaden?" (waarin x is een willekeurig brokje zachte waren) beginnen me de keel uit te hangen.
Iedereen hier is prima in staat om zelf software te vinden die hij of zij nodig heeft. Daarmee hoeven wij niet lastig gevallen te worden. Deze topic zijn niet relevant en mensen die dit soort vragen stellen zijn óf te lui om zelf even (10 seconden) te zoeken, óf hier niet op hun plaats.
Deze fora zijn m.i. bedoeld zodat wij tweakers vragen aan elkaar stellen kunnen over zaken waar we zelf écht niet uitkomen. Vragen als "waar kan ik Quake 3 of FreeBSD downen?" horen daar NIET tussen!!!
Ik heb gezegd.
zo fijn voor je........goed zo jongen
maar alsnog bedankt.
Nu wil ik wat zeggen.
Als je niet wil helpen....doe het dan niet.
Sommige kunnen beter dingen vinden dan andere.
Een paar mensen hier verwachten dat iedereen alles weet, en dat je nooit simpele vragen(in hun ogen dan) mag stellen.
Zou het niet zo zijn dat mensen hebben gezocht voor dat ze hier komen aankloppen. De meeste gaan er van uit dat het niet zo is.
Verschil moet er zijn, is er altijd geweest, en zijn altijd blijven.
zoals de fransen zeggeen: "vive la diferance"
Zo nou i have spoken
maar alsnog bedankt.
Nu wil ik wat zeggen.
Een paar mensen hier verwachten dat iedereen alles weet, en dat je nooit simpele vragen(in hun ogen dan) mag stellen.
Zou het niet zo zijn dat mensen hebben gezocht voor dat ze hier komen aankloppen. De meeste gaan er van uit dat het niet zo is.
Verschil moet er zijn, is er altijd geweest, en zijn altijd blijven.
Zo nou i have spoken
Het is geen kwestie van willen of kunnen helpen, het is de vraag óf er geholpen moet en hoeft te worden in een bepaalde situatie. Als je nooit zoekt of zelf iets probeert, leer je ook niets. Het hier direct komen vragen is de makkelijkste manier. Je maakt mij niet wijs dat je die patch écht nergens kunt vindden.Op donderdag 23 augustus 2001 12:23 schreef -whodini- het volgende:
zo fijn voor je........goed zo jongen
maar alsnog bedankt.
Nu wil ik wat zeggen.
Verschil moet er zijn, is er altijd geweest, en zijn altijd blijven.1
Zo nou i have spoken
Je argument dat bepaalde mensen hier verwachten dat je alles weet zou hout snijden als je vraag dat toe zou laten. Het is natuurlijk niet zo, dat je geen makkelijke vragen mag stellen, maar je vraag moet wel een bepaalde "waarde" hebben. Daarmee bedoel ik dat jouw vraag (in mijn optiek) een behoorlijk "ik heb niet gezocht" gehalte had.
Dat kan wel niet waar zijn, je zult best hebben gezocht, maar dat neemt niet weg dat het vinden van de laatste patch voor Q3A nou niet bepaald het eerste doel van deze fora is. Ik heb gisteren ook op een dergelijke manier gereageerd op iemand die wilde weten waar hij FreeBSD moest downloaden. Eén keer zoeken op welke machine dan ook had je 10.000 hits opgeleverd, met daarbij links waar en hoe te downloaden. Dat geldt ook voor de laatste Q3A patch.
Sterker nog: ga naar Avault of 3DFiles en ze geven je sowieso vaak meerdere download sites.
Vragen over waar je dingen moet downloaden, zouden de fora vol zetten met nutteloze vragen, waardoor vragen die wél de moeite waard zijn te snel zouden zakken in de lijst.
Nogmaals: ik vind het prima als mensen vragen hoe ze Q3A moeten installeren als dat niet lukt (makkelijke vraag, hoewel...
ftp://ftp.barrysworld.com
Supertjesnel!!
Supertjesnel!!
Late reactie maar ik moest werken tot 23 uur.Op donderdag 23 augustus 2001 13:41 schreef wzzrd het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van willen of kunnen helpen, het is de vraag óf er geholpen moet en hoeft te worden in een bepaalde situatie. Als je nooit zoekt of zelf iets probeert, leer je ook niets. Het hier direct komen vragen is de makkelijkste manier. Je maakt mij niet wijs dat je die patch écht nergens kunt vindden.
Je argument dat bepaalde mensen hier verwachten dat je alles weet zou hout snijden als je vraag dat toe zou laten. Het is natuurlijk niet zo, dat je geen makkelijke vragen mag stellen, maar je vraag moet wel een bepaalde "waarde" hebben. Daarmee bedoel ik dat jouw vraag (in mijn optiek) een behoorlijk "ik heb niet gezocht" gehalte had.
Dat kan wel niet waar zijn, je zult best hebben gezocht, maar dat neemt niet weg dat het vinden van de laatste patch voor Q3A nou niet bepaald het eerste doel van deze fora is. Ik heb gisteren ook op een dergelijke manier gereageerd op iemand die wilde weten waar hij FreeBSD moest downloaden. Eén keer zoeken op welke machine dan ook had je 10.000 hits opgeleverd, met daarbij links waar en hoe te downloaden. Dat geldt ook voor de laatste Q3A patch.
Sterker nog: ga naar Avault of 3DFiles en ze geven je sowieso vaak meerdere download sites.
Vragen over waar je dingen moet downloaden, zouden de fora vol zetten met nutteloze vragen, waardoor vragen die wél de moeite waard zijn te snel zouden zakken in de lijst.
Nogmaals: ik vind het prima als mensen vragen hoe ze Q3A moeten installeren als dat niet lukt (makkelijke vraag, hoewel...), maar niet als mensen vragen waar ze een patch kunnen downen (onzin vraag). Dit is mijn mening over de manier waarop dit forum gebruikt zou moeten worden en niet een mening over jou persoonlijk.
Als je mijn eerste post had gelezen, dan had je kunnen zien dat ik al bij voorbaat zei, dat ik misschien niet goed heb gekeken.
Ik heb gisteren bij Google gezocht en er kwam achter elkaar zelfde site (fileplanet dus)en je krijgt altijd zoveel opties dat je misschien snel opgeeft.
Ik geef je groot gelijk als je zegt dat er dan teveel onzin vragen worden gesteld.
Maar dan nog hoeft het niet zo te zijn dat alles onzin is.
Toevallig keek ik vandaag weer en toen kreeg ik gelijk 3dfiles als een van eerste opties.
En last but NOT least wil ik de andere jongens bedanken voor hun snelle site!!!
Pagina: 1