Hallo Allen,
Ik ben op zoek naar een vpn provider voor thuis, maar heb wat advies nodig aangezien er erg veel aanbod is.
Doelstellingen:
- Wat extra privacy
- Snelle verbinding
- Mogelijkheid om IP in bepaald land te kiezen
- Minimale client instellingen thuis (liefst standaard windows10 vpn setup).
- De optie om de vpn snel aan en uit te zetten op W10.
- Moet later misschien ook op 2de router kunnen draaien zodat ik geen client instellingen hoef te doen.
- Welke thuisrouter is geschikt/aanrader om direct vpn te gebruiken ?
Verder hebben bepaalde providers vast nog voor en nadelen die ik nu nog niet ken omdat ik weinig ervaring heb.
Na wat googelen kwam ik uit op surfshark. Veel servers en zo te zien alles wat ik wil.
Maar voor ik een keuze maak hier toch de vraag: is dit een goed keuze, waar moet ik eventueel nog (meer) op letten, wat zijn jullie ervaringen en welke provider raden jullie aan?
Alvast dank voor alle hulp/ideeën!
Met vriendelijke groet,
Rick
Ik ben op zoek naar een vpn provider voor thuis, maar heb wat advies nodig aangezien er erg veel aanbod is.
Doelstellingen:
- Wat extra privacy
- Snelle verbinding
- Mogelijkheid om IP in bepaald land te kiezen
- Minimale client instellingen thuis (liefst standaard windows10 vpn setup).
- De optie om de vpn snel aan en uit te zetten op W10.
- Moet later misschien ook op 2de router kunnen draaien zodat ik geen client instellingen hoef te doen.
- Welke thuisrouter is geschikt/aanrader om direct vpn te gebruiken ?
Verder hebben bepaalde providers vast nog voor en nadelen die ik nu nog niet ken omdat ik weinig ervaring heb.
Na wat googelen kwam ik uit op surfshark. Veel servers en zo te zien alles wat ik wil.
Maar voor ik een keuze maak hier toch de vraag: is dit een goed keuze, waar moet ik eventueel nog (meer) op letten, wat zijn jullie ervaringen en welke provider raden jullie aan?
Alvast dank voor alle hulp/ideeën!
Met vriendelijke groet,
Rick