Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaDaanCraft
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-06-2022
Beste

Ik ben van plan om in huis wat extra Wall Switch Modules te hangen. Ik heb er al een aantal staan, maar deze staan momenteel, zoals het "hoort" direct achter de schakelaar. Nu wil er een zetten achter een Niko 6 voudige drukknop. Deze hebben allemaal 1 "+" terminal gemeenschappelijk. Echter wil ik de overige 5 niet verloren laten gaan en deze gewoon gebruiken met mijn teleruptor installatie. Vraag kort: Is het mogelijk om een van de twee kabeltjes van de Hue Module aan te sluiten op de + pool van mijn drukknop samen met de 24V kabel die van de transformator komt? Of zou ik daardoor mijn wall switch module beschadigen? Heeft iemand hier enige ervaring mee? Ik heb het proberen vragen bij Phillips zelf, maar deze wisten echter te zeggen dat de product specificaties 220-240VAC bevatten, waar ik echter niet zo veel mee ben...

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten
Daan

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nujtrug
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 11:27
Benieuwd of dit ondertussen gelukt is?

Volvo XC40 P6 Ultimate MY23 (3.3.16) - Alfen Eve Single Pro-line (7.0.2) - HASS (2025.5.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:59
De TS heeft na zijn startpost volgens mij geen enkele andere post meer op dit forum geplaatst, dus of je nu 2,5 jaar later nog antwoord gaat krijgen betwijfel ik....

Zoek eens op 'Hue Wall Switch Module' op dit forum. Dan ga je diverse topics vinden waarin gemeld wordt dat het niet de bedoeling is dat je je WSM op een draad aansluit waar stroom op staat.