Vraag
Alle reacties
Het zou helpen als je wat meer inzicht geeft in je wensen... Op zich is dit een goed startpunt.
Solis2mqtt: cloud-loze oplossing om je Solis wifi-stick uit te lezen.
Bedankt voor je reactie, was inderdaad niet heel uitgebreid omschreven. Idealiter zoek ik een oplossing die het mogelijk maakt om zodra er op de deurbel gedrukt wordt een melding gegeven kan worden via Home Assistant. Dit vooral omdat we in de tuin de bel niet horen.
Volgens mij is het dan het gemakkelijkst om deze aan te sluiten op de transformator van de deurbel. Echter weet ik niet 100% zeker waar die zit. Maar volgens mij is het degene die je in de afbeelding ziet. Zijn afgelopen jaar in dit huis ingetrokken.
Volgens mij is het dan het gemakkelijkst om deze aan te sluiten op de transformator van de deurbel. Echter weet ik niet 100% zeker waar die zit. Maar volgens mij is het degene die je in de afbeelding ziet. Zijn afgelopen jaar in dit huis ingetrokken.
Als je de 5 2 dollar doorbell oplossing van @Frenck gaat gebruiken is dat precies wat je wil. Je kunt dan notificaties krijgen op je telefoon of eventuele Google Home speakers.
Wat ik echter wel merk is dat meldingen op de telefoon niet altijd doorkomen.. Ook al staat energiebesparing uitgeschakeld op de Home Assistant app. Misschien dat ik iets niet goed heb gedaan.
Wat ik echter wel merk is dat meldingen op de telefoon niet altijd doorkomen.. Ook al staat energiebesparing uitgeschakeld op de Home Assistant app. Misschien dat ik iets niet goed heb gedaan.
PV Output - Pana Hit Kuro Zuid / SF Noord- Mitsubsidie WP - Procon melcobems mini TK - MHI ESP WiFi TK
Pagina: 1