Logitech G29 stuur compatible maken op een Xbox serie S

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mander02
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 24-04-2024
k wil een een Logitech racestuur G29 koppelen met een X Box serie S heeft iemand hier ervaringen mee ?? (dit is een stuur welke eigenlijk voor een Playstation is)
dit zou oa kunnen met een Mc Bazel Brook hub...wie kan mij helpen?? of met een andere oplossing.
Alvast bedankt
Grt,
Andre
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 21:39
Mander02 schreef op zondag 6 februari 2022 @ 20:41:
k wil een een Logitech racestuur G29 koppelen met een X Box serie S heeft iemand hier ervaringen mee ?? (dit is een stuur welke eigenlijk voor een Playstation is)
dit zou oa kunnen met een Mc Bazel Brook hub...wie kan mij helpen?? of met een andere oplossing.
Alvast bedankt
Grt,
Andre
...
Je kan het eventueel ook met een drivehub oplossen, maar wat je ook kiest, het is moeilijk verkrijgbaar en imho moeilijk te verantwoorden qua prijs op basis van de prijs van de G29. Dan zou ik zelf al snel naar een nieuw stuurtje gaan neigen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mander02
Bedankt voor je reactie… enig idee waar zo’n drivershub is te verkrijgen en idd een g920 stuur zou beter geweest zijn dus hopelijk krijg ik deze aan de praat … met wat hulp😬

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-05 21:39
Mander02 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 23:58:
Bedankt voor je reactie… enig idee waar zo’n drivershub is te verkrijgen en idd een g920 stuur zou beter geweest zijn dus hopelijk krijg ik deze aan de praat … met wat hulp😬
Als ze ooit weer eens leverbaar worden onder meer hier (viel wel mee; eerste hit op google... :X).

Maar zoals met alles op het moment is het nagenoeg niet leverbaar; geen idee hoe lang die ellende nog duurt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mander02
Dank je wel, inmiddels contact gezocht per mail, hopelijk hebben ze een oplossing.
Grt,
Andre