Ik zie een aantal "draadloze" HDMI oplossingen die ik wellicht zou willen overwegen maar omdat het niet echt bekende bedrijven of producten zijn wou ik toch wat Tweakers commentaar en ervaringen hierover.
Probleem
Soms wil ik gamen op de console...en soms wil mijn vrouw TV kijken.
Dat gaat lastig met 1 TV in de woonkamer.
Dus ik ben opzoek naar oplossingen.
Een ander kamer of bureau voorzieningen is niet mogelijk. Ik wil ook liefst in de woonkamer kunnen gamen.
Playstation Cloud\online gamen heb ik geprobeerd maar zelfs met een stabiele LAN verbinding is de kwaliteit en traagheid gewoon slecht.
Oplossing
Het enige wat ik kan verzinnen is een monitor en dan een draadloze HDMI connectie met de playstation.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort verbindingen of producten?
Tips
Of zie ik het helemaal verkeerd? Wat zou nog meer mogelijk zijn? Andere oplossingen?
Zonder een heel gedoe ervan te maken.
Zoals ieder keer de playstation eruit...monitor met kabels etc etc.
Dat gaat niet op de bank.
Probleem
Soms wil ik gamen op de console...en soms wil mijn vrouw TV kijken.
Dat gaat lastig met 1 TV in de woonkamer.
Dus ik ben opzoek naar oplossingen.
Een ander kamer of bureau voorzieningen is niet mogelijk. Ik wil ook liefst in de woonkamer kunnen gamen.
Playstation Cloud\online gamen heb ik geprobeerd maar zelfs met een stabiele LAN verbinding is de kwaliteit en traagheid gewoon slecht.
Oplossing
Het enige wat ik kan verzinnen is een monitor en dan een draadloze HDMI connectie met de playstation.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort verbindingen of producten?
Tips
Of zie ik het helemaal verkeerd? Wat zou nog meer mogelijk zijn? Andere oplossingen?
Zonder een heel gedoe ervan te maken.
Zoals ieder keer de playstation eruit...monitor met kabels etc etc.
Dat gaat niet op de bank.