Ik zoek een?
Kleine form game pc. Wil hem graag zelf weer bouwen. Ik heb een selectie met onderdelen gemaakt waarvan ik af vraag of dit beetje samen past. Ik speel wat games zoals League of Legends en af en toe een shooter als Apex Legends of Counter strike ook nog wel eens een adventure game waarbij graphics wat belangrijker zijn.
Wat is je budget?
Ik zat te denken voor alleen het systeem 1500 - 2000. Mijn huidige lijst is rond de 1750 inclusief monitor.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig naar de Ryzen & RTX3000 serie, maar dat is gewoon 'n gevoel gebaseerd op oude verhalen.
De case vind ik mooi en met ingebouwde koeling voor proc & voldoende voeding en apart compartiment voor videokaart lijkt me dit qua koeling afdoende. Het brandgevaar van eerste uitvoering heb ik gezien maar dat zou met deze opgelost zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige coolermaster stormtrooper case is fijn maar >ERG< groot. gezien de pc in de woonkamer staat en ik zo als men dat noemt "Volwassen" ben. Wil ik iets moois & compacts wat ik hier gewoon op de kast kan zetten ipv groot bakbeest op de grond. Ben een niet zwaar competitive gamer maar wil als ik speel wel de mogelijkheid hebben op het maximale uitmezelf te halen
.
Als het mogelijk is zou ik af en toe ook wel wat games willen streamen.
Mijn lijstje
Dit is wat ik bedacht heb;
LET OP; Lijstje is geupdate dus onderstaande berichten kunnen al zijn verwerkt.
Wanneer ik me zou laten overhalen tot de 3060ti zou ik de videokaart & ram vervangen door deze twee;
Kleine form game pc. Wil hem graag zelf weer bouwen. Ik heb een selectie met onderdelen gemaakt waarvan ik af vraag of dit beetje samen past. Ik speel wat games zoals League of Legends en af en toe een shooter als Apex Legends of Counter strike ook nog wel eens een adventure game waarbij graphics wat belangrijker zijn.
Wat is je budget?
Ik zat te denken voor alleen het systeem 1500 - 2000. Mijn huidige lijst is rond de 1750 inclusief monitor.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig naar de Ryzen & RTX3000 serie, maar dat is gewoon 'n gevoel gebaseerd op oude verhalen.
De case vind ik mooi en met ingebouwde koeling voor proc & voldoende voeding en apart compartiment voor videokaart lijkt me dit qua koeling afdoende. Het brandgevaar van eerste uitvoering heb ik gezien maar dat zou met deze opgelost zijn.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidige coolermaster stormtrooper case is fijn maar >ERG< groot. gezien de pc in de woonkamer staat en ik zo als men dat noemt "Volwassen" ben. Wil ik iets moois & compacts wat ik hier gewoon op de kast kan zetten ipv groot bakbeest op de grond. Ben een niet zwaar competitive gamer maar wil als ik speel wel de mogelijkheid hebben op het maximale uitmezelf te halen

Als het mogelijk is zou ik af en toe ook wel wat games willen streamen.
Mijn lijstje
Dit is wat ik bedacht heb;
LET OP; Lijstje is geupdate dus onderstaande berichten kunnen al zijn verwerkt.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 269,- | € 269,- |
1 | Moederborden | Gigabyte X570 I AORUS PRO WIFI | € 209,- | € 209,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3050 GAMING OC 8G | € 535,- | € 535,- |
1 | Behuizingen | NZXT H1 (2021 Version) Wit/Zwart | € 195,- | € 195,- |
1 | Monitoren | Iiyama G-Master GB2760QSU-B1 Zwart | € 314,50 | € 314,50 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K16G32C16U4B | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 215,90 | € 215,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.848,30 |
Wanneer ik me zou laten overhalen tot de 3060ti zou ik de videokaart & ram vervangen door deze twee;
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti Vision OC 8G (rev. 2.0, LHR) | € 799,89 | € 799,89 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Renegade KF436C16RB1K2/32 | € 154,90 | € 154,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.158,19 |
[Voor 21% gewijzigd door Hygaradon op 06-02-2022 22:16]