• koevlaas2
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:16
Wij hebben al lange tijd tot groot genoegen een HUMAX Ihdr-5200c echter een paar maanden geleden begon deze ineens de melding te geven E37-32.
Ik dus het apparaat resetten, smartcard oppoetsen en resetten bij ziggo maar helaas de error blijft.
Wel ben ik erachter gekomen dat als je het apparaat aanzet en een tijdje aan laat staan deze weer werkt voor zolang deze aanstaat.
Dus nu doen we het zo, we willen wat opnemen om 20.30 dus dan zetten we 'm van te voren aan.
Zijn er meer gebruikers van een humax die dit probleem herkennen ?

9990 Wp, Ecodan R32 7,5 , WTW ventilatie, Daikin FTXM35M(R) (5x), Doorstroomverwarmer, Douche WTW, Emco Novette Twin met LFP accu 51.2V 40Ah, Opel Vivaro DC L3H1 75kW (12-2022).

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
E37-32 staat voor service unknown. waarschijnlijk is het kanaal verhuisd naar een andere frequentie en is alleen kanalen opnieuw zoeken niet genoeg. want dan zoekt ie alleen kanalen die er nog niet zijn. maar met een fabrieksinstelling en dan opnieuw zoeken worden alle kanalen opnieuw gezocht.
Als reset apparaat van jou hetzelfde is als naar fabrieksinstelling terugzetten dan gaat deze tip waarschijnlijk ook niet de oplossing zijn.

Heb zelf 2 decoders en Ziggo, niet deze code maar wel af en toe slecht beeld.

[Voor 27% gewijzigd door BenEco op 06-02-2022 19:38]

L/L WP Samsung 3.5 & MHI 35ZS-W, L/W WP Panasonic 5 kW WC05H3E5, ZB Q-Solar 380L 10m2 & ZB OEG 150L & 3kW, 3330/3470/2660Wp Zuid, Gasloos sinds 2016, Nissan Leaf 30kWh, Nissan Leaf 2.Zero Edition, Nissan Leaf 62kWh Tekna, Waterluxe Duo 7.

• koevlaas2
Klopt het was een reset naar de fabrieksinstellingen.

9990 Wp, Ecodan R32 7,5 , WTW ventilatie, Daikin FTXM35M(R) (5x), Doorstroomverwarmer, Douche WTW, Emco Novette Twin met LFP accu 51.2V 40Ah, Opel Vivaro DC L3H1 75kW (12-2022).

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02:13
Mijn Humax 5200c heeft hetzelfde probleem, ik denk dat het probleem is dat de eerste tuner niet meer helemaal goed functioneert. Als ik namelijk iets opneem en dan een ander kanaal opzet die niet in dezelfde frequentieruimte zit werkt het kanaal waar ik niet aan het opnemen ben probleemloos omdat dan de tweede tuner gebruikt wordt. Het is een mooi apparaat alleen kwalitatief niet heel goed helaas.

• koevlaas2
Zover heb ik nog niet gegraven, misschien heeft het iets met temperatuur te maken (los contactje) en doet de boel het in het voorjaar weer. Ik zal 'm ook eens openschroeven kijken of ik iets zie qua losse stekkers oid.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee