Toon posts:

Raam espagnolet waar te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:08
Hoi mede-Tweakers!

Ik heb een vraag. Twee onderdelen zijn afgebroken van ons slaapkamer raam voor het openen van een meervoudige punt sluiting.

Dit espagnolet (noem je zo toch?) komt uit 2008. Heeft iemand voor mij een tip waar ik een vervangend onderdeel zou kunnen krijgen? Moet ik dan alles vervangen of zou je dit van Roto ook nog ergens kunnen krijgen?

Ik had al gezocht, en kwam vervolgens op een heleboel internet winkels terecht, waar ze niet precies dit onderdeel hebben, dus past het waarschijnlijk allemaal net niet en een reserve onderdelen site van Roto, waar ik het tevens niet kon vinden.

Hopelijk kan iemand mij in de juiste richting helpen, want nu kan het raam niet op slot en durf het ook niet provisorisch erin te zetten met het risico dat ik het niet weer open krijg en het hele raam eruit moet breken :F

Every magical journey begins with a single step

Beste antwoord (via Bowen_HAFX op 10-02-2022 18:02)

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:43
Ik heb goede ervaringen met VDA geveltechniek in Raamsdonksveer, aan de hand van foto’s had ik binnen no time de juiste onderdelen.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

Alle reacties

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 09:37
volgens mij is dat een meerpuntssluiting ik zou gewoon de foto naar roto sturen en kijken wat ze zeggen.

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:04

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Meenemen naar de bouwmarkten in de buurt en naast elkaar houden, dit spul verkopen ze ook bij de gangbare gamma's en karwei's etc.

Dan kun je even zien of er allicht een universeel vervangdeel te koop is.

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• guido66
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12:43
Ik heb goede ervaringen met VDA geveltechniek in Raamsdonksveer, aan de hand van foto’s had ik binnen no time de juiste onderdelen.

Polestar 2 (2020) - Fiat 500e (2022) - Zappi v2 - 7250Wp SMA (2013) - 5850Wp Enphase (2021)

• Bowen_HAFX
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:08
Bedankt allemaal voor de tips. Blijkbaar is dit nogal een 'speciaal' geval, wat tegenwoordig niet meer verkocht noch ondersteunt wordt. Letterlijk stad en land afgezocht.

Contact gehad met Leon van VDA geveltechniek, wat een goede aanrader is. Aardige man en snelle service. Helaas moest ik zowel het raam en kozijn aanpassen voor het enige soort van passende espagnolet die hij me kon bieden.

Ik ben wel geslaagd bij Dozon in Doetinchem. Dhr. Zoethout had behoorlijk zijn best gedaan en heeft een vervangend onderdeel, die ik even op maat moet maken, maar dan past.

Bedankt voor al jullie suggesties!

Every magical journey begins with a single step

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee