~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Verder lees ik op de iPhone 170/256GB = 86GB over. Finder geeft ook 86,2 GB over dus dat zal wel de werkelijke vrije ruimte zijn. Waarom er dan ook 247GB staat dat snap ik ook niet.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
De vraag is vrij simpel maar ik heb het misschien te complex gemaakt.DiedX schreef op zondag 6 februari 2022 @ 08:23:
Ik snap je vraag niet helemaal? 120 Gb aan foto’s. Volgens mijn moet je het lijstje af, en heb je daar je antwoord?
Ik zie nu pas inderdaad dat zowel de iPhone als de Mac 86 GB VRIJ rapporteren.
Ik ben echter erg in de war geraakt van de balkjes. De iPhone toont visueel een hoop vrije ruimte, maar de Mac niet. Het item "Documenten en gegevens" vult deze aan tot bijna vol, terwijl deze op de iPhone niet aanwezig is.
De prullenmand van wát precies? Afgezien van de map "recent verwijderd" in de fotobibliotheek ben ik er niet mee bekend dat een iPhone een prullenmand heeft.peter-rm schreef op zondag 6 februari 2022 @ 17:26:
meestal zit er nog wat in de prullemand (vaak aangeduid met purgable)
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik vermoed dat Here maar een beperkte hoeveelheid speelruimte beschikbaar krijgt in zijn sandbox van de telefoon, deze zal niet zomaar een app de optie bieden om de hele telefoon vol te zetten.
[ Voor 99% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:24 ]
Zucht...
Nou ja, eigenlijk dus niet. Visueel toont deze veel vrije ruimte.Hackus schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:24:
@Eagle Creek Algemeen -Info - scrol iets omlaag naar Beschikbaar.
Idem, 86GB.Hackus schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:24:
@Eagle Creek Algemeen -Info - scrol iets omlaag naar Beschikbaar.
Here Maps was puur degene die mij hierop attent maakte. De vrije ruimte op de Mac als iPhone is inderdaad identiek (merkte ik dus per vandaag op), maar de visuele weergave wijkt af.SgtElPotato schreef op zondag 6 februari 2022 @ 18:53:
[...]
Ik zou niet weten waarom je van Here Maps uit gaat, de andere twee screenshots tonen namelijk beide hetzelfde (al zei het op een andere manier). De vrije ruimte komt op Mac als iPhone overeen.
-----
Maar goed, dank voor het meekijken. Conclusie is dat de aantallen gewoon kloppen en ik mij visueel heb laten misleiden door de iPhone die mij de indruk gaf dat ik meer ruimte vrij had (percentueel gezien) dan daadwerkelijk.
Desalniettemin moet ik eens m'n photos library opruimen. Maar ja.
[ Voor 14% gewijzigd door Eagle Creek op 06-02-2022 19:36 ]
/f/image/weanjRjjXUtHgCshxZw12GuC.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/KBiQUUqZXqkfr9WVmmbj2Vc9.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/vUb89NinFiVu2erOcbYR6mJP.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/PFTiGilg6zj6xr34dcUYdWxN.jpg?f=fotoalbum_tile)